2019年1月31日星期四

奇華餅家 Kee Wah Bakery:好友狂嚐曲(82)

過農曆年,總會收到少少新年賀禮,但大多數不外乎喺超市買嚟嘅傳統賀年禮盒裝,當然,不乏有心思嘅賀禮,就好似呢份友人所送嘅,就頗有趣,喺嚟自奇華出品嘅「小丸子孖裝禮盒」,外觀非常應節。
bowl腰果牛油曲奇
花輪同學嘅罐內,喺腰果牛油曲奇,其實,以往都食過奇華嘅曲奇,知道佢哋嘅質素一向唔錯,而今次嘅曲奇,雖然簡單,但水準穩定,曲奇本身鬆脆而富牛油香,而且,混有脆口嘅腰果粒,轉眼就KO晒6塊。
bowl芝麻花生軟糖
而小丸子罐內,喺奇華一向有賣開嘅唐式零食芝麻花生軟糖。數一數共有10粒,一樣喺獨立包裝,夠衛生。粒粒花生糖都沾滿黑白芝麻,甚富芝麻香,咬落柔韌有咬口,但花生卻又保持脆口,加上唔太黏牙,好食。
雖然小弟對小丸子嘅懐舊感唔喺好深,但都知道呢套喺一齣有趣嘅動畫,而親友嘅細路中,有啲更喺小丸子嘅粉絲,所以,曲奇同軟糖就由我食晒,兩個小圓罐就留番俾佢哋。

個人評分
味道:8 /10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(好友送贈)

餐廳資料:
奇華餅家 Kee Wah Bakery
荃灣荃華街3號悅來坊地下G02號舖
2337 3185

沒有留言:

發佈留言