2018年9月22日星期六

Say Cheese:講得出好芝味

從加拿大回港嘅老友,一向好喜歡行山,所以,今趟回港,當然為佢安排走一轉啦,為佢安排入西貢行吓,一行3人,輕鬆行完再落將軍澳食晏。搵食責任就當然落晌小弟身上,結果,走到過嚟將軍澳中心嘅「Say Cheese 」,對呢區唔多熟,喺住晌呢頭嘅食友口中嘅推介之一。
門面開放式,黃框邊,又插咗啲橙色波波,襯以花地磚,有種歡樂嘅感覺。而餐廳比晌門口望入去大,因為轉彎仲有一邊用餐區,4人枱以外,更有唔少卡位,整體環境整潔明亮。附近有多個大型樓盤,所以,食晏呢段時間大多數喺家庭客。
餐枱上早已放齊餐具、餐碟、餐紙,我幾鍾意呢個做法,有時需要多用啲刀叉,唔使吓吓專登煩店員。此外,唔好睇少啲餐碟,如果揀得好,亦可以帶出正能量。而枱上仲放有黑胡椒粒及海鹽,睇標籤喺嚟自意大利,更用上可即磨嘅玻璃樽裝,細節位盡在心中。
晌門口,設咗部爆谷車,喺免費供應,大可過吓口癮啊!
基本嘅散點餐牌分兩組,一組喺較大型嘅摺疊餐牌,分類有前菜、全日早餐、主菜、兒童餐、意大利麵、沙律、湯品、飯品。設計精美,部份菜式有靚相作為參考。
另一組為傳統嘅揭頁式餐牌,主要喺印有甜品及飲品,但選項喺估唔到咁多,單喺甜品已有多個系列:Movenpick雪糕系列、窩夫山系列、窩夫系列、鬆餅系列、多士磚系列、心太軟系列、木糠布丁系列、雪糕船系列、其他精選和雪山系列;而飲品方面,就有奶蓋系列、特飲系列、花果茶系列、沙冰系列、朱古力、Movenpick咖啡,喺咪勁多選擇呢!
讚好店家嘅臉書專頁,食滿$100就送番$10現金券,着數嘢無理由錯過架。
而我哋嚟食晏就梗瞄準個「精選午市套餐」餐牌啦,由A到O共15款菜式,包含嘅款式都頗多元化,並已包是日餐湯或精選沙律及指定茶品,定價$62-$128 + 10%,更有精選追加,如飲品升級、加配甜品、加配Movenpic雪糕……等等。另一張就喺「午市甜品系列」,一共14款,並配飲品一杯,同樣可加錢轉主餐牌內任何飲品。
bowl是日餐湯
指定餐湯喺南瓜忌廉湯,睇色澤都幾對辦架,友人試過話幾唔錯,南瓜味都算幾清甜濃郁,質感亦唔會水汪汪或太杰,喺好穩定嘅出品。
bowl精選沙律
沙律喺一般嘅田園沙律,沙律菜、車厘茄件點青瓜片,淋上黑醋,唔算好特別,但勝在用料新鮮,而且,細節位有用心,如青瓜片砌得好好哋,黑醋煮過,所以,酸香而厚身。
bowl紐西蘭肉眼扒8安士 $128(午餐)
件扒足8安士,且睇落都唔細,一身燒得焦香,淋上燒汁,再伴上烤新薯及西蘭花。其實賣相就比較平實,但紐西蘭嘅肉眼一向都唔差,落刀嗰吓亦感受到肉質嗰份軟腍,我哋要5乘熟,不過,切開睇睇就似乎過咗少少火位,有啲去到7剩熟嘅位,剩番嫩紅嘅肉色就唔多,幸而入口都仲喺腍身,無話又韌又嚡,兼且富肉香。
bowl蒜香欖汁虎蝦意粉 $128(午餐)
另一道主菜就揀款意粉,一客有3隻大虎蝦,泊埋一齊確然好大隻,咬落蝦味鮮,質感爽,食得出喺有質素嘅貨色。至於個意粉,煮得啱啱好,柔韌有嚼勁,陣陣蒜香。
bowl火焰卡邦尼意粉 $108(散點)
午餐中有一款「煙三文魚卡邦尼意粉」,但店長推介我哋試吓散點嘅「火焰卡邦尼意粉」,話喺頗有特色。原喺,賣點喺烹煮嘅方法,究竟何謂「火焰」?原來喺近尾聲,會倒出白酒,點火後再倒落原個意大利芝士上,以熱力溶化出一層「新鮮」芝士,再加入已煮好嘅雜菌意粉跟芝士拌勻。
其實,跟平時食嘅卡邦尼意粉賣相分別唔大,但入口味道更濃郁;意粉同樣煮得剛好,有咬口,而且,每條意粉都掛滿醬汁,味道寧舍香濃重身,芝士味極之突出。
bowl特濃五重朱古力蜜糖多士磚伴雪糕 $62
揀一款甜點方便大家一齊「些牙」嘅,所以,就揀咗蜜糖多士磚,大家篤篤吓,方便分,又方便食。叫得特濃,仲要五重,自不然喺有啲期望,不過,雖然啲多士烤得脆口,亦好有蜜糖香,之但喺朱古力嘅賣點就顯然未有施出魔法,只喺淋上少少朱古力漿,亳無澎湃感,
bowl鮮果熱情果奶蓋 +$12
其實小弟都曾經去過Say Cheese嘅奧海城店,不過,嗰間店只有甜點及飲品,而我就鍾情佢啲奶蓋系列,所以,今回都喺揀番奶蓋拼鮮果茶。清晰做出上下兩層,面層嘅奶泡綿密豐厚,鹹鹹哋滲出芝士香;下層喺鮮熱情果茶,清幽酸香;之後再攪勻細嚐,似產生種化學反應咁,酸酸甜甜鹹鹹,有層次卻又唔會好古怪。
bowl西柚檸香冰茶 +$12
簡單嚟講,喺檸茶加入西柚嘅版本,友人話本身嘅檸茶底唔錯,茶底幽香夠濃,檸香清新,再加入新鮮西柚,大可以形容有畫龍點晴之效,感覺清爽。
bowl芒果乳酸沙冰 +12
另一友人喺亂乳酸沙冰嘅支持者,始終行完山,喺想飲啲冰涼嘅凍飲。一身鮮黃嘅芒果沙冰,的確喺充滿芒果香,絕無欺場,而混入乳酸成份,自不然多一層酸爽嘅味道;面層嘅鮮芒果粒粒夠晒清甜,喺錦上添花而已。
食過呢餐過後,幾日後老友就會返回加拿大,臨行前一齊食餐好嘅。唔知幾時有機會,輪到我飛過去探佢,又一齊食番餐,飲番杯,大聲Say句:Cheers!

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$170

餐廳資料:
Say Cheese
將軍澳唐德街9號將軍澳中心1樓173號舖
2343 0868

沒有留言:

發佈留言