2017年11月19日星期日

巨人冰室:別巨一格

今個月嘅細胞小組活動喺行山,大家一齊晌太子食完午餐就出發,坐巴士上馬騮山,因為有小小小朋友同行,所以揀行鷹巢山自然教育徑最好不過,無乜難度之餘,輕輕鬆鬆兩個鐘左右行晒。至於食晏,就揀咗晌太子嘅巨人餐廳,其實無咩特別原因,只哋近上車個巴士站啫。
茶記一間改個「巨人」之名好似好搞笑,但入到去就真哋見到好多小巨人,一室都喺珍藏公仔模型,有鹹蛋超人、悟空、鐵甲萬能俠……等等,唔喺玩懷舊,認真別具一格。而餐廳環境四正企理,光猛整潔,闊落就一定唔會,但枱櫈編排就唔會好擠逼。
只不過,我哋一行13人想坐埋一齊,一字排開嘅3張方枱連成嘅長枱,坐埋就喺有啲勉強少少嘅,但一齊坐開心啲嘅,反正唔食好耐,無所謂啦。
基本餐牌攝晒晌玻璃枱面下,另有一個廚師推介餐牌,可睇為午餐,包飲品,所以,簡單啲就晌當中揀一款碟頭飯。由於我哋都太多人,所以,就唔寫朋友食嘅嘢,單講自己碟飯就算。
bowl滑蛋蝦仁飯 $44
老婆唔喺太鍾意滑蛋蝦仁、粟米班塊之類茨汁滑潺潺嘅碟頭飯,所以,今日老婆有要事無同行,小弟就一於點個滑蛋蝦仁飯。茶記碟頭嘢,唔講賣相,最緊要質素,老實講,個滑蛋蝦仁真喺做得唔錯,個汁底滑溜,滑蛋又唔少,蝦仁夠大隻又爽口。
熱奶茶(跟餐)
奶茶喺小弟去茶記嘅必然之選,依度嘅奶茶亦都唔錯,聞落幾香,入口茶底醇厚,口感夠絲滑。
茶記一向予人嘅服務都喺麻麻,不過,今日晌「巨人」嘅感覺又唔差喎,你知啦一大棚人點餐,混亂難免,當中幾個都要麵餐,又炒蛋、又煎蛋、又太陽蛋,其他嘢又改嚟改去,落單嘅哥仔夠晒耐性,無話粗聲、黑面嚟招呼我哋,唯一喺入座時安排有少少亂。

個人評分
味道:7/10
環境:6/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$44

餐廳資料:
巨人冰室
太子彌敦道761號地下2-3號舖
2885 2478

沒有留言:

發佈留言