2017年9月30日星期六

金記冰室 Kam Kee Cafe:金非昔比?

今個中秋節所品嚐嘅月餅唔多,唔喺親友送嘅,就喺朋友俾,又或者同事拎返嚟公司一齊分享。所試到嘅大多數都喺奶皇,少部份喺傳統嘅蓮蓉或豆沙餡。如果講到最懷舊就要數到伍仁,依個年頭真喺唔喺個個識欣賞,偏偏我老婆佢又鍾意喎,因為少蓮蓉,而果仁對身體有益,佢話如果無埋啲金腿就完美喇!
正正就收到朋友嘅一盒「金腿伍仁月餅」,出自「金記冰室」嘅出品,唔單口味懷舊,就連個包裝都翻返去60、70年代,硬皮紙盒,嫦娥公仔。打開包裝盒,一盒4個,個個都好墜手,斤兩十足,全以獨立包裝,衞生乾淨。
其實,依一款月餅印象中兩年前都食過一次,今次再食,感覺無乜點走樣。餅面清晰印住金記冰室1967字樣,烘得金黃,切開睇到餅皮做得薄,填滿各種餡料,堆滿果仁之外,更加入乾果,仲食到一絲絲金華火腿絲,口感極之豐富。
今非昔比並唔喺指舊事物好過還是差過依家,只喺時代變化,有啲嘢無得比,正所謂今時唔同往日。雖然伍仁月餅未必喺「仁」見人愛,但仍有唔少知音人,就好似我老婆,佢就讚好食。早前就睇報紙有段小新聞,話內地網購最多嘅月餅竟然喺伍仁,孰真孰假真喺唔知,只當一則趣聞而已。

個人評分
味道:7/10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(朋友送贈)

餐廳資料:
金記冰室 Kam Kee Cafe
銅鑼灣霎東街5號地下
2206 4448

沒有留言:

發佈留言