2017年9月5日星期二

Burgeroom:奇珍異堡

七、八十蚊食個漢堡唔喺咩驚奇事,近年不斷湧現漢堡包店,講緊唔喺三、四十蚊一個餐嗰種,而喺單買個包都七、八十,甚至過百,但仍然有唔少人幫襯,願意以金錢換嚟高質素嘅漢堡。Burgeroom在港原來都開業10年,能賣高檔嘅漢堡一直維持咁多年,必然有其個人之處。
開放式嘅門面,一室粗獷嘅水泥地、水泥牆,並以交通為主題,架起好多個車轆,又見到黃黑相間嘅行人輔助線及路牌,見到「Order Here」就知喺走入去自助點餐。
整體餐廳環境幾大,而且幾深,走到盡頭都幾入吓。尖沙咀區做生意,枱櫈拍得埋啲都預咗,但勝在呢度樓底夠高,所以,都唔覺好逼夾。
叫得Burgeroom,主打必然喺漢堡,所以,打開餐廳,佔咗3/4篇幅喺漢堡,剩番嘅菜式就喺小食同沙律。漢堡嘅選擇真喺非常之多,分有牛肉、海鮮、雞鴨及素食,可另外再加配料,如酸瓜、煙肉、菠蘿……甚至鵝肝。而每分類配搭唔同食材就出現好多款式,如單喺牛肉系,就有13款之多,平貴都有,豐儉由人,無加一。
背頁仲有一版飲品,選擇有酒精及非酒精類,小弟就梗喺揀非酒精啦!
此外,近收銀位有個大雪櫃,擺滿罐裝及樽裝飲品,自行拿取即可。順帶一提,餐廳採用半自助形式,晌收銀處落單俾錢,安心埋位等店員送上食物。
bowl奇異果汁 $38
友人揀Snapple啲果汁,我見啲鮮打果汁都喺貴多$10,就梗喺飲鮮打啦。3款果汁以奇異果汁未試過,自然成為首選。單以質感,相信應該有加少少糖水,因為,味道唔喺咁酸,口感唔會太杰身,而奇異果味頗突出。
小食項一樣選擇多多,揀咗個香脆單骨雞翼及牛油果醬芝士薯條,前者見喺新品就試試,而後者之前上網睇到呢款薯條,已經諗住必點。
bowl香脆單骨雞翼配蜜糖芥末醬 $60
一客有8隻,隻隻都炸得金黃香脆,咬落咯咯聲咁脆,又絕無油膩感。沾上啲蜜糖芥末醬,更香更惹味。
bowl牛油果醬芝士薯條 $62
薯條送到嚟,香氣逼人,仲堆到成座小山丘咗,連皮薯條入口香脆不膩;面層鋪滿厚厚嘅牛油果醬,落得一啲無手軟,可謂份量十足,底下再墊入半溶嘅芝士,混埋一齊食,滋味大不同,加上有牛油果醬及蕃茄蓉,食起嚟「安樂」啲,無咁罪惡感。
上面都講過,佢哋嘅包款十分之多選擇,配搭亦都有特別,而且,望過隔離枱個包,呎碼之大唔可以跟平常麥記嘅去作對比,所以,食完啲雞翼、薯條,一份漢堡夠兩個人「些牙」架。
bowl菠蘿煙肉牛肉漢堡 $90
揀咗個平平哋嘅「菠蘿煙肉牛肉漢堡」,貪佢有大片菠蘿,可以中和吓啲油膩。成品嚟到,本身個包身已經喺加大碼嘅體積,裡面堆到爆餡,件漢堡牛肉有成吋厚,而煙肉都唔喺肥膏多過肉嘅平價貨,墊底仲有新鮮蕃茄同生菜。
個包實在太巨型,入口咬落去實在唔可能,分開上下層慢慢食喺我嘅策略。牛肉打得鬆化富肉汁,又夠肉味,配上菠蘿,帶點酸香,感覺平衡,而煙肉鹹香唔會煎到「乾爭爭」,仲帶些少脆口感,整體效果非常好。
門口仲楝咗個牌,用銀聯滿$300,仲有7折(不適用歡樂時光及套餐),可惜小弟無銀聯,否則要多樽Snapple,再打個7折,成兩嚿水多啲,除笨有精啦。
Burgeroom嘅包款果然選擇多多,而且,可謂突破傳統,配搭有心思,小食亦做得不俗,氣氛輕鬆,幾適合三幾個老友嚟食吓嘢、吹吓水。

個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$140

餐廳資料:
Burgeroom
尖沙咀彌敦道132號美麗華廣場一期2 樓 207 號舖
3702 0361

沒有留言:

發佈留言