2016年12月30日星期五

Cafe Paradise:飪.天堂

月中老婆卒之返完學,所以,同佢出街食番餐,今回佢連份功課都煞科埋,真喺乜都輕鬆晒,所以,費事煮兩公婆出街食。大半年前到訪過Cafe Paradise,知道佢嘅水準去到邊,價位又唔太貴,對我哋嚟講又算近近哋,所以,就選址晌度食。
唔知喺臨近年尾,定喺是夜喺周五,個場超多客,爆晒之餘仲有少少人晌門外等位。店內環境裝修簡約,以白與藍色為主調,配點閃亮嘅壁燈同水晶吊燈,我哋被安排晌最入面嘅二人枱,算得上全場最靜局嘅位置!
散叫餐牌包括沙律、小食、意大利飯、意大利麵、主菜等類別,種類較為偏向意大利口味,不過主菜類就集多國大成。店員仲解釋意大利飯、意大利麵一欄,俾$118就可以將$58嘅菜式變為套餐,而俾$128就可以將$68/$73嘅菜式變為套餐,即喺多咗餐湯、沙律、甜品及餐飲,超划算。
至於基本晚餐有7款主菜選擇($118-$208),包餐湯、沙律、主菜、甜品及餐飲,同樣喺抵食之選。
bowl是日餐湯
餐湯喺野菌忌廉湯,野菌打得幼細,故個湯嘅質感都幾順滑,然而,菌味不過不失,再強啲就故然更有個性,依家個味道都還可以。
bowl田園沙律
今次嚟見佢個田園沙律唔再喺油醋汁撈沙律菜咁寡,而喺加咗啲車厘茄,粒車厘茄應該輕焗過,所以,意外地又甜又茄味濃。
由於晚餐選擇比較多紅肉,如肉眼扒、豬手、牛仔肋骨、羊膝及豬鞍,咁啱個白酒海鮮薯意大利飯又無咗,所以,唔太啱佢食。就改為晌散點餐牌度揀,再轉為套餐,結果同樣揀番意大利飯。
bowl海鮮南瓜汁燴意大利飯 $128(套餐價)
散點就$73客,依家補多$55就轉為套餐。南瓜汁意大利飯非首次食,晌Fiat Caffe嘅栗子菠菜南瓜意大利燴飯老婆就讚不絕口,但今晚晌度遇到嘅海鮮南瓜汁燴意大利飯,佢同樣超讚。飯粒煮出嚟極致分明,入口好煙韌而咬口,帶有濃香嘅南瓜味,海鮮料包括鮮蝦、魷魚、青口及蜆肉,幾鮮甜,用料不賴。
bowl208克美國頂級肉眼牛扒配燒汁 $208(套餐價)
208克所言非虛,上枱時件扒真喺有塊面咁大,一身焦炭色,實在誘人,要求5乘熟,切幾刀,都做到要求,帶點血紅卻無血水滲出,肉質頗軟腍,又有肉味,只喺有些微筋位。配菜有扒蕃茄、翠玉瓜同露筍仔,喺扒燶咗少少,反而個薯蓉有驚喜,除面面加撮蟹籽,薯蓉內仲混入黑松露,真喺既軟滑,又幽香。
bowl芒果蛋糕 +$25
晚餐甜品喺老婆最唔鍾意嘅木槺布甸,但好就好在可以加錢轉其他甜品,所以,二話不說就轉個芒果蛋糕。其實賣相就有啲普通,好傳統鮮果忌廉蛋糕,不過,海綿蛋糕鬆軟有回彈力,忌廉打得幼滑,啲芒果亦鮮甜,做足基本質素,只喺款式叫大路啲。
bowl意大利芝士餅 +$25
外觀睇落唔錯,一層濕潤嘅海綿蛋糕,一層馬卡風芝士,不過,蛋糕所浸嘅咖啡酒唔夠突出,亦唔夠濕透,還好嘅喺啲芝士層軟滑。然而,個人就唔鍾意餅底加層朱古力脆餅,唔多夾意大利芝士餅嘅質感,而且,佢層餅底做得比較硬。比起上次嘅檸檬撻,水準有啲回落,亦無以前做出嚟嘅賣相好睇。
bowl檸水、咖啡
餐飲我哋就無刻意揀啲咩嘢,老婆健康緣由就揀熱檸水,我就簡簡單單飲杯即磨咖啡,牛奶喺加熱咗,感受到服務都唔馬虎。
今晚再訪,老婆好滿意佢哋嘅菜式,亦對比起半年前光顧嗰次,菜式都有改善及提升,服務方面仍保持禮貌、殷勤,感到一班後生女侍應幾有活力。因為地點方便,老婆都話下次可以帶朋友嚟一齊試。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:9/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$215

餐廳資料:
Cafe Paradise
長沙灣長沙灣道638號地舖
3709 8103

沒有留言:

發佈留言