2024年2月21日星期三

祝ご居酒屋 IwaiGo Izakaya:稱心滿「祝」

都好耐無同老婆食日本嘢,不過,老婆仍對日本海產有少少戒心,小弟就無特別話唔食,但亦唔會刻意去食,總之取個平衡,唔好走兩邊極端,故此,最好就喺去居酒屋,選擇夠多元化嘛。趁今日佢要出去返公司做數,就搵咗食友推介呢間居酒屋小店「祝ご居酒屋」。
一出電梯就喺餐廳,整個地方唔大,但環境裝修得極之和風,以深木色為主調,昏黃嘅燈光,以及周圍都擺放咗跟日本相關嘅物品,頗充滿日本風情,好有深夜食堂嘅感覺。
相信店主可能喺個模型迷,店內展示咗好多模型,尤其日系嘅超人,相信喺佢嘅珍藏。
而晌餐廳一角,更僻作一個榻榻米座位區,好適合5、6個朋友坐埋一齊嚟聚一聚,扮下去咗日本都得。
作為一家屋酒屋,食物選擇自然十分之多,餐牌以平板顯示,有酒肴(即喺伴酒小食)、超多款式串燒或燒物、刺身、炸物、料理、食事、甜品及飲品,不過,因為我哋兩個都唔好酒類,所以,酒類飲品就無影出嚟。
bowl蟹肉玉子燒 $20
仲研究緊餐牌嘅時候,店員就送上前菜,賣相好精緻,咪睇佢外表好似平平無奇,其實面頭喺淋上鮮甜嘅蟹肉芡汁,而件玉子燒好有回彈力,入口軟綿綿,好濃嘅蛋香,有驚喜喎。
bowl味醂魚乾 $52
雖然無嗌酒,都叫咗一客味醂魚乾嚟過下 口癮,大大片雞泡魚乾燒得金黃焦香,睇樣就非常吸引,切成一小條一小條,入口柔韌,帶點咬口感,加上用咗啲味醂調味,更芳香並帶點甜味,好食。
bowl燒山藥 $38
山藥當然食過啦,不過以燒烤做法都應該喺第一次食,生藥燒過之後暖暖哋身,咬落非常之爽脆,而山藥本身有啲滑潺潺嘅汁液,令到個感覺非常有趣。因為灑咗少少黑椒粉、淮鹽調味,立時令到味寡嘅山藥變得不一樣。
bowl燒帶子 $68
原粒帶子非常有睇頭,其實燒過後,粒帶子肉都仲喺咁大粒就知本身嘅尺寸有返咁上下。師傅知我哋兩個人享用,就已經將帶子肉切成兩小件,由於帶子夠厚身,所以,入口非常之彈牙爽口,而且,食落仲有陣陣牛油香味,兼非常之鮮甜,絕對喺新鮮貨色。
bowl厚燒大根 $68
老婆一向好鍾意食蘿蔔,更不時晌家中自製蘿蔔糕,所以,專登叫呢個燒大根俾佢試一試。雖然只喺蘿蔔一件,但燒過之後嘅白蘿蔔,水份仍然保持,但食落蘿蔔味似乎更濃,又好清甜,再加上炸蒜、蔥粒帶出嘅惹味,有種好鮮明對比嘅衝擊感。
bowl味噌牛什錦 $78
呢個牛什錦真喺超推介,佢喺是晚性價比最高嘅菜式,當中嘅牛雜包含有牛舌、牛肚、牛筋、牛腩,仲附有少少蘿蔔,幾樣嘢都好好食,當然牛舌就最啱我,老婆就好鍾意食牛筋同牛肚,而個味噌味香濃有層次,令每樣食材都好入味。
bowl明太子茶漬飯 $78
臨尾都喺要叫啲食事嚟墊吓肚,叫咗一客茶漬飯,一整件燒飯糰加上明太子,再附上一壺熱茶,整體賣相非常之雅緻,倒入熱茶,令到個燒飯糰食落有啲脆口感之餘,又有啲好似食泡飯濕濕哋嘅感覺,鹹香嘅明太子令到整體味道添加咗幾分鹹鮮。
bowl特色五目飯 $68
除咗茶漬飯,再追加多呢個五目飯,果然夠特色,雖然只喺一般嘅炒飯底,但面頭血橙色嘅蛋黃,一睇就知喺「蘭王」蛋,所以,蛋黃味極之濃郁,質感較為黏,仲有,初時以為蛋黃之下喺蛋白,錯晒,原來喺山藥搓成蓉,再將兩者跟炒飯混合一起加埋啲飯素,確實非常之好食。
bowl櫻花奶凍(免費)
本來我哋都有打算叫返一客甜品作結,不過未嗌之前,店家就免費請我哋試咗一客奶凍,襯番近期櫻花季節,個奶凍就加入咗櫻花元素,單喺賣相睇見都已經賞心樂事。而底下奶凍部分做得幾挺身,卻香滑好重奶香,上層嘅啫喱裡面堅有櫻花,夾埋起嚟又確喺幾好食。
嚟居酒屋有樣好,樣樣細細份,就可以試到好多嘢,而且,逐樣叫,慢慢食,慢慢嘆,加上呢度環境好,有氣氛,店員招呼又好又燙貼,令到我哋成晚嘅用餐體驗都好稱心,加埋臨尾送贈嘅一客櫻花奶凍,令人更覺窩心!

個人評分
味道:9/10
環境:9/10
服務:9/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$273

餐廳資料:
祝ご居酒屋 IwaiGo Izakaya
地址:旺角彌敦道575號Ladder Dundas 5樓
電話:5281 9472 / 9880 4083

沒有留言:

發佈留言