2024年2月24日星期六

老祖食堂:「祖」鳥晚餐

今日有活動入到嚟機場,之後,趁返回東涌,就順道上咗東薈城嘅食代館食個早鳥晚餐先打道回府。晌裡面打咗個轉,就揀咗「老祖食堂」,因為,差唔多兩年前,幫襯過晌「葵廣」嘅「西關老祖」,知道佢哋嘅「叉燒飯」有一手,所以,再重溫一下當中滋味。
雖然位處美食廣場,地方勝在夠大,光猛闊落,又算喺夠整潔,加上未喺晚飯尖峰時段,無話擠滿人。
店家主打老廣州嘅西關嘢,但整體嚟講,選擇非常之多,更有唔少招牌嘢,仲可以加錢升級Set A、Set B。大概等10分鐘左右,就整好晒。
bowlS4. 西關瀨粉配XO醬爆炒蘿蔔糕 $76+ 蘿蔔湯 $10
碗西關瀨粉非常之大碗,睇相你都見到有菜脯、蔥花、豬油渣,將三者跟瀨粉混合,一次過放入口,不單止味道多變,口感亦富有層次,非常之特別。
至於個炒蘿蔔糕,亦都非常之出色,蘿蔔糕切成方粒,的的骰骰,大細剛好一口一件,自家製蘿蔔糕本身亦做得唔錯,夠挺,唔會太削,都足料, 所以,食得到有蘿蔔嘅清甜味,加埋XO醬爆炒,自然惹味十足。
加$10要埋呢個蘿蔔清湯,真喺無揀錯,除咗好大碗之外,嗰陣陣嘅蘿蔔味非常之清甜,比預期好飲。
bowl7A. 黑叉燒停午餐肉飯 $76+ 黑松露炒蛋 $28
睇見一片片嘅叉燒,以及勁厚切嘅午餐肉,就知呢碗飯有幾咁邪惡。呢度嘅叉燒用上西班牙杜洛克黑毛豬,亦唔會用啲色素去醃,並且有別平時港式嘅叉燒用啲梅頭,睇樣你都見喺用上五花腩位,不過食起嚟又唔會覺得好肥膩,但就好香口,肉質好鬆化;啲午餐肉煎得好香脆,加埋啲飯好軟熟,落咗秘製豉油,零舍芳香,食完碗飯唯一要講嘅就係膽固醇萬歲!
至於啲黑松露炒蛋其實都炒得幾滑身,咬開裏面仲有少少蛋汁,而黑松露都落得算唔少,幾有黑松露嘅幽香。而碗迷你蘿蔔湯應該喺額外送嘅,因為都唔見餐牌有寫附送「例湯」。
雖然小弟本身就唔喺太追逐米芝蓮嘅餐廳,但今次再食「老祖」,覺得仍然保持到高水準表現,真喺抵佢攞到2023年嘅米芝蓮推介。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$95

餐廳資料:
老祖食堂
地址:東涌達東路20號東薈城名店倉7樓704號舖食代館8及8A號舖
電話:5779 2338

沒有留言:

發佈留言