2024年2月15日星期四

安娣瑪萊 Auntie MALAY:搵食好「娣」議

近來出親尖沙咀都人頭湧湧,尤其海旁、天星一帶,連帶搭天星過海都要排長龍。唔想同人逼,可以走入「海運大廈」,裡面有唔少高質素嘅食店,其中主打馬拉菜嘅「安娣瑪萊 」就是其一,單睇門面已好洋溢一股南洋風情。
近鋪面嘅用餐區裝修得比較少女風,除了因為以薄荷綠襯紫色之外,更刻意設計成鳥籠花園咁,有點夢幻嘅感覺,大大提升打卡度。
而另一邊主用餐區,由泥黃色嘅地磚、牆上嘅大型彩繪,以至精緻嘅吊燈及翠綠嘅植物,營造出一片盎然悠閒嘅氣氛,很有舒適感。而且,餐廳尾嘅幾排位,透過落地大玻璃窗更可以欣賞到維港景致,感覺怡人。
雖然都喺賣馬拉菜,但睇見啲菜式名稱,就見有唔少心思在其中。以分類而言,有齊招牌海南雞、特色飲品、前菜、海鮮、麵飯、肉類、蔬菜、甜點、花草茶、汽水、餐酒……等等。但溫馨一提,店家收取餐前小食、茶芥等費用,餐牌亦有標明。
bowl荔枝紅茶 @$8
茶芥收$8位,送上嘅喺荔枝紅茶,茶味非常之幽香,入口散發出陣陣荔枝清香味,感覺好唔錯,尤其配以一啲濃味嘅食物,嗰種清膩嘅感覺更明顯。此外,餐具亦都好靚、好精緻,仲印上店名。
bowl迷你魚醬蝦米春卷 $12
而餐前小食我就覺得好有誠意,因為賣相的骰又好講手工,店員介紹呢款小食叫魚醬蝦米春卷,喺大馬常見嘅過年小食,入口香脆帶微辣,原來裡面喺加咗少少辣椒醬炒嘅魚仔,香口惹味,叫人食到唔停口。
bowl斑蘭紅豆冰 $68、菠蘿熱情果沙冰 $68
因為提供咗荔枝紅茶,所以,唔嗌嘢飲都OK,不過,啲特飲又幾有特色。紅豆冰就飲得多,加入斑蘭元素就第一次,當然要試試,賣相好靚,好有層次感,以椰汁、斑蘭汁、紅豆組合而成,單喺椰汁溝上斑蘭汁已經飲落清香怡人,加埋清甜夠綿嘅紅豆,自然輸唔得去邊;
另一杯菠蘿、熱情果喺一對勁清新嘅組合,酸酸甜甜的確醒胃,夾一陣個黃金軟殼蝦真喺絕配,再者,沙冰嘅質感打到好綿滑,令人飲落夠晒暢快!
bowl瑪萊沙嗲 $128 / 6串
沙嗲可以揀雞肉或豬肉,亦可以兩溝,而馬來沙嗲一向有特色。睇到啲串燒嘅燶邊位,已感受到嗰份炭火香,無論雞肉,抑或豬肉,肉質軟腍,又富肉汁;當然,另一亮點喺個沙嗲醬,自家炒製非常之惹味,充滿花生香,細心位喺仲伴有少少醃菠蘿、青瓜、洋蔥,酸香味十足,作為間場就最好不過。
bowl黃金軟殼蝦 $288
睇見啲海鮮菜式都幾特別,所以,揀咗一款黃金軟殼蝦,一來喺店家推介,二來軟殼蟹就食得多,軟殼蝦都喺第一次試。啲蝦本身都幾大隻,每隻都沾滿鹹蛋黃醬,所以,入口非常之惹味,再加上咬落啲蝦殼真喺軟身可以直接入口,而蝦肉又好鮮甜,確喺一道美味海鮮菜式!此外,啲南瓜亦唔好錯過,又粉又甜,加上鹹蛋黃醬,別有一番風味。
bowl海南雞鑊仔飯 $368
又喺另一道店家推介嘅菜式,個人覺得最大嘅亮點就好似一次過試咗「煲仔飯」同「海南雞飯」咁,一嚟到真喺好大陣仗,店員先會即場將鑊仔飯加入醬油同蔥油撈勻,之後,再加上半隻海南雞,而襯番啲海南雞,仲好傳統伴有薑蓉、黑醬油同辣椒醬。份量上,夠晒3-4個人食。
先試啖飯,飯粒清爽,仲有少少飯焦,而味道好豐富,除了因為啲醬油同蔥油之外,飯面更放上班蘭葉、南薑、薑……等等一同蒸煮,飯內仲混有唔少臘腸、蝦乾、芋頭,所以,單喺個飯已經食味一流;至於啲雞,既有雞鮮味,又嫩滑到不得了,更已經去走晒啲骨,食落啖啖肉,最鍾意沾上帶少少甜味嘅黑醬油,寧舍好味。
bowl班蘭咖椰多士 $58
去食馬拉菜,不時都會食番件咖央多,大多數都喺中間夾上一大片鮮牛油,勁邪惡,但呢度就變相輕怡好多,減少罪惡感,因為主要以班蘭汁加入咖央中做成醬,既令多士賣相靚仔咗,食落咖央多咗份班蘭清香,妙哉!一份多士裁成3件,啱啱好3個人分。
除咗啲沙嗲,今次食到嘅馬拉菜跟以往有啲唔同,配搭或煮法都幾有特色,最緊要啲出品有質素,加埋啲服務又幾好,店員非常之有禮,用餐環境又舒服,值得「安」哥!

個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$370

餐廳資料:
安娣瑪萊 Auntie MALAY
地址:尖沙咀廣東道3-27號海港城海運大廈地下G16號舖
電話:2110 3533

沒有留言:

發佈留言