2024年2月12日星期一

金裝燉奶佬餐廳 Daniel's Restaurant:死佬下午茶

大大話話我諗都隔咗成年無出嚟踢過波,咁啱有場衛生足球,都喺圍內一班老友玩吓。雖然踢得輕輕鬆鬆,無乜競爭成分,但踢完都好攰吓,而補充體力嘅最佳方法就梗喺嘆個下午茶啦!
美孚呢間「燉奶佬」都好耐無幫襯過,因為對上一次嘅用餐體驗感覺麻麻,況且,美孚茶記選擇多。今次再幫襯都喺同行死佬提議,我就純粹食個下午茶餐,都無乜所謂。格局方面,咁多年都無變過。
下午茶餐嘅選擇,一張餐牌底面兩頁睇晒,輕盈型啲嘅可以揀西多士餐、三文治餐,大份量啲嘅可以揀啲炒粉飯麵、意粉焗飯餐。
二維碼落單,依家大家都熟晒呢個模式啦,唔使多講。
餐具、基本調味料整齊咁放晒喺枱側,自由取用。
bowl雙拼三文治餐 $35
因為過幾個鐘就食晚飯,所以,揀份三文治餐就夠晒皮,最後揀咗午餐肉拼北海道3.6牛乳炒滑蛋。唔係講笑,睇相都見喺交足貨,首先塊餐肉唔會太薄,食得出唔喺平價嘢,而啲炒滑蛋一層搭一層,堅厚,咬落嫩滑有蛋香,就連塊麵包都喺厚身啲嗰一款,總之加兩蚊烘埋底啦。
bowl熱奶茶
可能由於對杯熱奶茶無乜期望,所以,飲落比預期好,雖然未叫做絲咁滑,但喺至少個茶底夠醇香。
雖然簡單食份雙拼三文治,但夠足料,精神、力氣都返晒嚟。所以話呢,行完山,打完波,食個下午茶喺幾爽嘅事。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$35

餐廳資料:
金裝燉奶佬餐廳 Daniel's Restaurant
地址:美孚美孚新邨第五期蘭芳街6A及6B號地下N21-22號舖
電話:2959 1126

沒有留言:

發佈留言