2024年2月9日星期五

海灣漁港:「漁」情未了

又喺大時大節同一大班親戚食嘅家族飯,一向都有親戚做搞手,約時間、揀酒樓,我哋呢啲後輩嘅到時去到就喺食同俾錢。而今次揀嚟呢間「漁灣海港」其實就喺之前曾經食過嘅「百匯軒」,格局完全無變,似乎又喺中式酒樓慣上嘅手法,執咗又開返,大多數都喺逃避下啲債項之類。
環境就唔多講喇,都喺一貫中式酒樓格局,雖然有啲逼,但都光猛整潔。而我哋今日揀嘅係叫「喜氣洋洋宴」全包$3,888,菜式好豐富,同埋呢類全包宴一個價定晒,唔使煩兼且比散叫碟頭大。
bowl鴻運乳豬大拼盤
個人嚟講我就喜歡大拼盤多個乳豬全體,因為可以試到多啲嘢食,況且唔喺個個人都鍾意食乳豬,大拼盤就俾佢哋有得揀,呢個拼盤除咗乳豬,就仲有叉燒、油雞、豬腳仔、海蜇,高質素又唔算,叫喺樣樣都唔錯。
bowl上湯大蝦球伊麵
雖然唔喺龍蝦,但啲大蝦堅大隻,都好有睇頭,況且,大蝦都有好處,就喺唔使剝殼,可以大大啖肉放入口,爽甜彈牙;啲伊麵亦煮得恰到好處,唔會過腍,又碎濕濕。
bowl黃金百花球
無炸蟹鉗,都有百花球,其實即喺炸蝦丸,跟大蝦球伊麵有少少重複,但炸嘅始終味道唔同,加上炸得金黃,夠香口,咬落唔油,又爽彈,沾上甜酸醬,食味更好。
bowl碧綠蚌片伴彩鳳
個名就改得好靚,簡單嚟講就即喺西芹雞柳,再夾啲蚌片炒埋一大碟,味道OK嘅,食起嚟啲西芹同蚌片都好爽口,而啲雞柳都幾嫩滑。
bowl紅燒竹笙雞絲燴燕窩
一圍圍菜通常都有魚翅,不過呢度就有得俾你揀 燴燕窩,小弟都戒咗食翅多年,所以,燴燕窩就更加啱我啲,個羹都幾足料,質感亦都唔錯,唔會過稀,亦都唔會過「杰」。
bowl蠔皇金錢鮑螺片
過時過節啲菜式當然改名覺得好意頭,甚麼金錢即喺大花菇,啲花菇真喺幾靚、幾大隻,好有菇香,而且咬落爽口;至於啲螺片,亦都炆得都好軟滑,有少少軔勁,個蠔皇茨勾得幾唔錯。
bowl清蒸沙巴龍躉
正所謂年年有餘,蒸魚菜式又點可以無呀,呢一條清蒸龍躉睇落去已經覺得好足斤兩,不過,大家都覺得有少少蒸過籠,肉質未夠滑,反而有少少實肉。
bowl蒜香脆皮燒雞
雖然炸得比較色深,總之未燶都OK,外皮確喺好香脆,咬落肉質嫩滑,有鮮雞味,一啲都唔失禮,而且,切得夠俐落,唔會食到有咩碎骨。
bowl福建炒飯
接近尾聲又喺炒麵飯登場嘅時間,呢一個福建炒飯食落口個飯底覺得炒得未夠散,幸好啲飯粒都喺爽口,不過,略嫌個芡汁太餬,少少影響個口感,餸料亦都算相對少。
bowl桃包
啲桃包做得幾好喎,大大個擺滿整個蒸籠,而且包身好軟熟,亦唔太黏牙,內裏喺白蓮蓉餡,唔喺好甜,味道唔錯。如果裏面加埋鹹蛋黃就喺加分位喇。
bowl鴻運慶年年
跟桃包同時登場就喺紅豆沙,我哋枱面仲食剩好多嘢,所以,阿姐就幫我哋分好晒一碗碗先上枱,啲紅豆沙煮得幾綿,仲起晒沙,此外,啲紅豆味道亦頗清甜。
如果酒家嘅班底無轉嘅話,咁啲食物質素保持到上一次嚟嘅水準,至於招呼方面,雖然今晚好旺,但啲侍應嘅招呼都算唔錯,上菜嘅速度亦都OK,最緊要一班親戚食得開心。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$325

餐廳資料:
海灣漁港
地址:長沙灣青山道399號喜薈商場2樓
電話:2383 2889

沒有留言:

發佈留言