2022年9月28日星期三

檳榔島敍 Penang Toujours:美味「檳」紛樂

小弟一向都鍾意馬拉菜,而馬來西亞都曾經去過兩次,兩次都有到訪過檳城,因為真喺幾鍾意呢個小島,人少、地方大、多果園、沙灘區好靚,最搞嘢喺廣東話通行。疫情嘅完結都開始睇到曙光,希望早日能遠行,飛返一轉大馬。咁未飛得住,就食餐馬拉菜嚟懷緬吓,住晌港島東嘅老友推介呢一間小店「檳榔島敍」,講菜式頗特別。
地址標示「海灣街」,其實要轉個彎入「海堤街」先喺。入夜嘅鋪面掛着霓虹燈,都有少少嗰時去到檳城「新關仔角」嘅海鮮檔。入到鋪內,就完全唔同晒,好有藍天白雲,對住一片海洋之感,幻想吓,都有幾分晌海灘嘅風情,悠閒輕鬆。
雖然話賣馬拉菜,但翻一翻餐牌,就會發覺菜式加入其他菜系元素,由特色小食、沙律、主食、飯品、粉麵……到意大利麵、薄餅、甜品都一應俱全,種類繁多。
不過,講抵食,店家嘅晚市二人套餐應該喺最划算,因為起錶價$338就包咗前菜沙律、小食拼盤、2客主食、2客飲品及甜品,但溫提一下,部份菜式需要另外加錢。而且,小食、主食都選擇多多,彈性大。所以,我哋都喺揀食個二人餐。
順便講講埋啲飲品,基本就分為非酒精及酒精類,前者有唔少馬來西亞特飲,而後者唔止得啤酒,仲有手工啤、紅白餐酒。
bowl前菜沙律
以為套餐嘅沙律,都喺一般般嘅田園沙律,原來除沙律菜、青瓜、車厘茄之外,仲加咗啲大樹菠蘿同酸瓜,加添少少馬拉元素,簡簡單單嘅前菜,食起嚟清爽,起到開胃作用。
bowl小食拼盤
可以晌8款小食中任揀3款,我哋就揀咗馬來西亞雞髀肉串、參巴水牛城雞鎚、馬拉盞一口蝦多士。馬來串燒就主打一定揀,其餘兩款用上馬拉常用嘅醬料參巴同馬拉盞,亦喺揀佢哋嘅原因。
馬來西亞雞髀肉串用上脾肉,自不然相對更嫩滑,而且,燒得有份焦脆口感,又富肉汁,唔會「乾崢崢」。最正喺面面淋上大量自家製馬來沙嗲,又香又濃,充滿花生粒粒,令雞肉食味更具層次。
附有一小碟黑黑沉沉嘅參巴醬,就喺用嚟配雞鎚,叫得水牛城,就喺表示辣嘢嚟,果然,個參巴醬真喺幾有辣勁,但就惹味十足,而且,辣得嚟富香料感。
另外仲有一小碟自家製甜酸醬,用嚟襯一口蝦多士,睇起嚟啲蝦多士好深色,因為加咗馬拉盞,類似我哋嘅蝦醬,所以,啲蝦多士既炸得脆而不膩,又滲出鹹香味,沾上甜酸醬,有平衡之效。
bowl辣味參巴魷魚配椰漿飯
其實,想試個生炸脾,可是小食已有兩道雞菜式,加上覺得炸脾「些牙」比較麻煩,但又想試椰漿飯,故此就揀咗呢一道辣味參巴魷魚配椰漿飯,淡綠嘅椰漿飯,加埋多種配菜,雞蛋、魚乾、花生,賣相精緻靚仔。
先試一口飯,飯身偏軟,但帶有淡淡椰香,配點參巴醬喺一種味道,夾上魚乾又喺另一種味道,點襯法悉隨尊便,總之,都喺好食。
而啲魷魚好新鮮,入口就知唔喺雪藏貨,而且,口感好柔軟,沾上參巴醬,提升惹味感,越食越滋味。
bowl濃香喇沙煙肉長通粉
另一道想試喺呢個「意」、「馬」融和嘅長通粉,本身已經幾鍾意食喇沙,一向亦喜歡意大利麵,呢道長通就啱晒我。佢以卡邦尼為基礎,卻唔喺白汁,改用上喇沙汁,再淋上蛋漿撈勻,感覺非常特別又有趣。
先試一口未撈蛋漿嘅,喇沙嘅香味好濃郁,仲有悠長嘅蝦鮮味,長通煮得又夠咬口,煮得啱啱好;之後,再撈上蛋漿,其實蛋味就唔喺話好出,不過,感覺就多添咗一份滑溜感,整體感覺確喺有啲驚喜。
bowl檳榔島敍雜果賓治
平常就會試吓白咖啡,因為喺當地特色,但因為都知道啲參巴醬會幾辣,所以,最後改選雜果賓治嚟解解辣。呢杯做得有誠意,因為食得出都喺新鮮生果整成,有菠蘿、橙肉、蘋果、提子……等等,味道滑甜,入口陣陣清爽。
bowl班蘭龍眼冰
友人就選龍眼冰,晶瑩剔透嘅糖水,滲出淡淡嘅班蘭清甜味,純香自然,而龍眼肉都有唔少,食得出啲龍眼唔喺罐頭貨,有種純甜嘅味道,同樣入口涼透心。
bowl焦香榴槤芝士蛋糕 +$28
同老友都喺鍾意食榴槤之人,所以,甜品點都要試試店家嘅榴槤芝士蛋糕。所謂焦香,做法就如早前大熱嘅巴斯克芝士蛋糕,將面面焗得燶啲而帶出焦香感,而糕身做得軟熟而挺身,口感綿密,有芝士嘅鹹香味,亦有榴槤嘅芳香味,怕你嫌唔夠榴槤香,晌蛋糕面仲唧多幾行榴槤蓉,真喺滿足晒啦。
今餐真喺豐富,試到好多嘢之餘,樣樣都有亮點,又富馬拉特色,最緊要價錢又唔喺貴吖嘛,仲食到好飽,個二人餐性價比真高,加上招呼好,同老友都食得好稱心滿足。

個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$200

餐廳資料:
檳榔島敍 Penang Toujours
地址:鰂魚涌海灣街2號濱海大廈地下D-1號舖
電話:9329 8261

沒有留言:

發佈留言