2022年9月17日星期六

鴻發餐廳:「蔥」動之選

住美孚有樣好,就喺交通方便,此外,行山亦好方便,可以直接由美孚行上去馬騮山,今次,上到石梨貝水塘,經小徑上華景山莊,再落番美孚,然而,回程專登兜過去麗瑤邨,因為想試吓晌麗瑤商場嘅茶記。之前晌疫情嚴重時行短山不時經過,當時見鋪內冷清,所以,打算復常少少就支持吓屋邨小店。晌呢度,其實有兩間茶記孖住:「鴻發餐廳」及「麗瑤餐廳」,揀前者純粹睇落環境好似好啲,無咁「立立亂」。
走進店內,環境感覺確喺比較新簇,亦算乾淨企理。由於附近有啲地盆,所以,星期六嘅午飯時段,都有幾多人幫襯。而屋邨茶記,梗有電視機餸飯,啲人大多數會揀對住電視機嘅位嚟坐。餐具、調味料,放晒晌枱面,自由取用。
茶記精神,就喺包羅萬有,簡單揭頁式嘅餐牌,印有多種套餐,詳細就唔寫出嚟,總之有齊港式、中西式、馬拉咖喱、焗飯……等等唔同口味嘅選擇。
另外,除枱上嘅餐牌,仲有牆上貼滿其他菜式選擇,小弟就睇啱款蔥油豬扒飯。
bowl勝瓜肉片湯飯 $46
老婆就想濕濕哋試個湯飯,不過,呢個湯飯就唔包飲品,熱飲加3,凍飲加$5。碗湯飯夠晒大碗,所以,佢食一半都話飽晒,要由我呢個包底王埋尾。可惜,個湯有少少鹹,豬肉亦無乜味,而且,飯有啲削,個人嚟講,喺唔合格,只有喺份量多,啱附近做體力勞動嘅工友。
bowl蔥油豬扒飯 $46
果然喺「勁爆蔥蔥蔥」呀,落咗勁多蔥油,再加隻煎蛋,包埋嘢飲,四十零蚊,依家嚟講,喺幾抵食架啦。
本身呢個餐喺唔包湯,不過,啲客一坐低,啲伙計就問你飲唔飲湯,基本上喺免費送。白蘿蔔煲豬骨,茶記例湯,夠老火,志在有啖湯落肚。
而個豬扒飯又點呢,豬扒都好大塊嘅,但就切得有啲薄,炸得亦有少少乾身,卻未至於韌,算喺還可以嘅。落咗大量蔥油,自然令食味更正,如果隻蛋煎生少少,蛋黃有啲流心效果就正晒喇。
今回因為天氣熱,又行咗好一段時間,平常晌茶記就會飲熱奶茶,但今次就改飲凍奶茶,茶味濃郁,入口芳香,行完山飲杯凍飲,喺幾爽嘅。
話過撐吓小店,今次算找咗數,不過,質素未喺好符預期,試過就算,應該無下次喇。

個人評分
味道:7/10
環境:6/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$46

餐廳資料:
鴻發餐廳
地址:葵涌麗瑤邨麗瑤商場地下9-10號舖
電話:2711 2888

沒有留言:

發佈留言