2022年9月27日星期二

為食龍 Hungry Dino:「餓」虎藏龍

約咗舊同學食餐晏仔,又喺叫我搵地方,OK!OK!就搵咗晌「大館」附近,位處半山少少嘅「為食龍」,因為之前睇過食友嘅食評,覺得佢哋嘅腐皮御饍幾特別,所以,一心又想試試,而舊同學本身都鍾意食日本菜,故行遠少少過到嚟「半山扶手電梯」佢都OK。
唔可以經大廈嘅電梯進入餐廳,而需要行上少少經樓梯入去,當一入去,地下其實喺廚房嚟,樓上先喺用餐區。
經過隱蔽嘅樓梯,上到二樓,又喺別有一番景像,地方闊落,樓底又高,加上多落地玻璃,採光十足,予人感覺開揚。不過,眼見店員需幾食物由地下送上上層,都真喺辛苦晒佢哋。
由於餐廳以恐龍為主題,所以,佈置上猶如一個小森林,放有好多植物,當然,跟恐龍相關嘅擺設、彩繪就少不了啦。
食物方面,有個季節限定午餐,賣點喺日本豐州直送嘅刺身。而另一個喺恆常嘅基本午餐,選項唔算多,共7款,定價由$129-$308,已附有伴菜及冷泡茶。此外,可加配吉列池魚、咖啡及特飲。同學就對準銀鱈魚,小弟就一心喺腐皮壽司。
bowl銀鱈魚西京燒伴和風沙律定食 $164
整份定食嘅擺盤都好靚,而銀鱈魚亦燒得好吸引,又好大件,伴有好多沙律菜,同學講笑咁講,喺欠咗碗麵豉湯啫。講番個主角銀鱈魚,肉質細緻嫩滑,極富油香,魚皮更燒得脆口,再以清爽嘅沙律菜、清甜嘅橙肉平衡吓啲油脂,咁嘅組合真喺幾夾。
bowl腐皮御饍 + 迷你吞拿魚腩茸卷 $178
見好多客人都有揀呢個招牌名物,分組合A / B,其實壽司款式大同小異,小弟就選咗B,分別有5件腐皮壽司:蟹膏三文魚籽、炙燒北寄貝沙律、柚子左口魚、蔥吞拿魚拖羅蓉及芝士蟹籽厚燒玉子,再加埋吞拿魚腩茸卷 ,每款都滿滿餡料,食晒其實喺會幾飽吓。
先分享兩款伴菜,喺招牌嘅甜腐皮同昆布,前者甜甜哋,柔軟得嚟有少少韌性嘅口感,後者有微微醋酸香,帶點點清爽感,作為前菜清新一吓。
bowl蟹膏三文魚籽腐皮壽司
唔喺講笑,蟹膏又多,三文魚籽又多,前者柔滑豐腴,後者鹹鮮爆汁。由於腐皮包住幾多飯,所以,都要分兩啖先食得晒。
bowl炙燒北寄貝沙律腐皮壽司
唔喺平常見開貝尾紅紅哋嗰啲,喺啲新鮮貨色,所以,入口嚐到嗰份鮮味,而唧上沙律醬,再炙燒,多咗一份酸爽感。
bowl柚子左口魚腐皮壽司
左口魚炙燒過,自不然更油潤,但巧妙加上少少酸活嘅柚子汁,平衡一下嗰份油膩感,所以,食起嚟就更平衡,加上魚鮮味,正呀喂。
bowl蔥吞拿魚拖羅蓉腐皮壽司
睇見啲吞拿魚,色澤鮮紅,喺新鮮嘅證明,肉質爽口,味道鮮甜,而下面嘅拖羅蓉非常綿滑,帶點點油脂香味,夾甜甜哋嘅腐皮,唔錯!唔錯!
bowl芝士蟹籽厚燒玉子腐皮壽司
呢款看似無咩特別,用料普通,其實,一樣好食,厚燒玉子做得滑溜,又甚具蛋香,加埋芝士、蟹籽,味道豐富而有層次。
bowl迷你吞拿魚腩茸卷
最後試埋個吞拿魚腩茸卷,相對啲腐皮壽司,呢個就無咩驚喜,亦無咩特別,但質素仍叫穩打穩紮,啲吞拿魚腩茸刴得綿密柔滑,佢哋嘅飯亦煮得恰到好處,紫菜亦夠脆口。
整體招呼亦唔錯,如果安排到埋邊卡位自成一角,唔使同其他客人「搭枱」就更好,因為太近距離,真喺唔想聽到人哋交談都唔得,哈哈。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$190

餐廳資料:
為食龍 Hungry Dino
地址:中環些利街2-4號LL Tower地舖及1樓
電話:92327623 (whatsapp)

沒有留言:

發佈留言