2022年9月14日星期三

絆 Kizuna:搵食好伙「絆」

上次去到「嘉芙中心」嘅「二鍋頭」食任食火鍋,睇水牌見到樓上四樓有間日式餐廳,事後上網睇睇相關食評,感覺又幾唔錯喎。朋友有好多種,有啲只喺點頭之交,有啲就喺老死深交,今晚就同個老死一齊嚟試試,佢話好耐無食過日本嘢喇。
雖然喺日本餐廳,但入到裡面,有啲咖啡店嘅格局,一室暖和嘅氣氛,砌上原石嘅磚牆,附咕臣嘅梳化椅,予人感覺輕鬆寫意。店員仲介紹後面有個廂房,由於當晚有客,未有機會睇睇喺點。
一邊有落地大玻璃趟門,對出喺個偌大嘅露台,不過,目測就無設任何座位,唔知遲啲天氣涼啲嘅時候,會唔會有戶外座呢?
由於餐廳定位喺居酒屋,所以,翻一翻餐牌,就見菜式種類繁多,由沙律、佐酒小食、刺身、壽司、卷物、串燒、鐵板燒、食事……到甜品,都一應俱全。
此外,牆上仲掛有兩塊大黑板,都喺一啲推介有兩組嘢:味之選(特色菜)及每日之選(時令刺身),預算較鬆嘅客人可以不妨將選擇重點放晌度。
如果唔想煩嘅客人,又無特別偏好,套餐就喺上佳之選,呢個二人前套餐包晒多款前菜、刺身、壽司、燒物、串燒、湯、甜品及飲品,定價$1,388。
既然定位為居酒屋,各式各樣嘅日本酒類當然唔少得,不過,小弟唔嗜酒,就無認真影個餐牌,見諒。
bowl炸單骨雞翼
我哋試咗個加強版嘅刺身壽司天梯,並奉送一客炸雞翼及炒烏冬。先嚟一客炸雞翼,由於喺單雞,比起原隻易食啲,而新鮮熱焫焫炸起,加上炸功了得,食落外皮香脆不膩,半點油膩感都為無;而裡面肉質非常嫩滑,佐酒就真喺一流。
bowl刺身壽司天梯 $888
「天梯」登場,一層層咁,賣相吸引,絕對喺打卡感十足。刺身有5款,壽司又有5款,每款兩件,擺明喺二人享用,份量上果然好有睇頭,雖然店員都有講解一下享用次序,由淡至濃,不過,我哋就無跟足,都喺按個人喜好。
bowl深海池魚
先試試深海池魚,連皮切喺表現出光澤亮麗,魚肉晶瑩而色澤帶淡粉紅,足見其新鮮度,魚質嫩得嚟帶點點爽口感,魚鮮味頗突出。
bowl油甘魚
油甘魚喺刺身、壽司嘅常客,同樣不單色澤光亮,唔會暗暗啞啞,喺新鮮度嘅明證,而且,切得厚薄均一,入口魚味足,又柔嫩,口感帶少許爽。
bowl劍魚腩
呢款刺身印象中好似喺第一次食,就算唔喺第一次,以往都非常之少食,咁獨特嘅外觀無乜理由無印象囉。入口魚味唔濃,但質感爽爽哋,又脆脆哋,非常得意,並且充滿油香。
bowl花之戀
香港人好鍾意食三文魚,無深究花之戀由邊個,幾時創作出嚟,但深受港人歡迎。三文魚嘅油潤,夾蟹籽嘅卜卜脆,令花之戀成為一種特色。
bowl火炙芝士帆立貝壽司
件帆立貝本身已幾有質素,堅大粒,色澤晶瑩,入口真喺嚐得出其鮮甜味;加上一小片芝士,經火炙燒一燒,變得溶溶哋,襯以蟹籽,賣相靚仔,味道就變得更豐富。
bowl鰻魚壽司
平常食鰻魚我都喺以定食多,單食鰻魚壽司就比較少,用咗醬油漬,故味道較好濃郁,充滿油香得嚟唔會好油膩,肉質又有種入口即化嘅感覺,而飯粒揑得唔鬆散,卻又唔會「實崩崩」。
bowl火炙魷魚壽司
啲魷魚鎅晒花,又輕輕火炙過,賣相自不然好睇好多。入口魷魚質感非常之柔嫩,唔會咬極都咬唔開,好似擦紙膠咁樣。
bowl蟹肉蟹膏壽司
小弟一向都頗喜歡唔使自己動手拆蟹嘅菜式,呢款「軍艦」一定討小弟歡心啦,因為唔使拆蟹,就有大大撮蟹肉,加埋蟹膏、蟹籽,真喺大滿足,入口蟹肉鮮,蟹膏豐腴,蟹籽卜卜脆,一口就有多重味道,多重口感。
bowl日本赤牡丹蝦
試完晒啲壽司,再回頭試番隻赤牡丹蝦,呎吋大,其外觀色澤晶瑩而光亮,可謂顏值高。一啖入口,黏黏咃嘅感覺,卻又帶有少少爽身嘅口感,鮮甜味盡出。
bowl兵庫縣生蠔
雖然講到食蠔啲人成日講法國蠔、美國蠔、澳洲蠔,其實,日本蠔一啲都唔輸蝕。今次呢隻都好高質,睇落肥美,師傅更切埋柱位,方便食用。咬落肉質帶爽,有少少脆身,面頭加咗少少酸香嘅醋啫喱,更吊出濃郁嘅蠔味濃,而海水味唔算太重,整體嚟講好鮮美。
bowl絆之炒烏冬
最後來一大碟烏冬墊肚,飽晒啦。以店名為之嘅炒烏冬,雖然稱唔上有咩驚喜,但功夫紮實,除咗料多,有大量豚肉、椰菜絲、甘筍絲,啲烏冬口感滑溜,每一炷都掛滿汁,色澤均勻,香濃惹味卻唔油膩,唔錯!唔錯!
如果想有輕鬆無拘束嘅氣氛嘆吓日本嘢,呢度都喺個唔錯嘅選擇,而且,招呼亦幾好。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$490

餐廳資料:
絆 Kizuna
地址:尖沙咀漆咸道南53-55號嘉芙中心4樓
電話:9309 1686

沒有留言:

發佈留言