2022年9月11日星期日

花墟茶餐廳 Garden Mark:「墟」有其表

完咗聚會,照舊同朋友落返太子食晏,本來打算翻兜「Victoria Restaurant」,但多人排,過去隔離嘅「花墟茶餐廳」,純粹貪方便。一心諗住茶記,都唔會差得去邊,加上睇落佢門面又幾光鮮,食個晏啫,無再太多考量就入咗去。
其實裡面裝修唔錯,摩登新潮,新簇光猛,整潔企理。大部份都喺卡位,但啲卡位有少少窄,大隻啲嘅客人可能感覺無咁舒服。
埋單時晌收銀處見有外賣單張攞,所以,掃瞄貼埋出嚟俾大家參考。唔介多介紹,茶餐廳勝在乜都有,早餐、午餐、茶餐、特餐、常餐、麵餐、碟頭飯、小炒……等等,一應俱全。
而午市套餐就另外一個餐牌,日日都有6款供選擇,定價都喺五十零蚊,太子區,差唔多啦。小弟就揀咗個常餐,轉通粉,慣例飲熱奶茶。
bowl常餐H $48
常餐由A-I共9款,小分揀嘅H喺香煎豬扒麵(轉通粉)配火腿奄列及牛油厚多士,飲熱奶茶。先登場喺嚟咗個通粉,碗粉喺大碟,可惜煮得有少少過腍,而件豬扒好怪,豬扒唔豬扒,豬柳唔豬柳,好薄,炸得好油,亦有啲韌,就算未至於柴皮咁乾,口感絕對麻麻哋,算喺人生中食過最差嘅豬扒,可以講完美示範咗咩叫做「照片僅供參考」。
火腿奄列及牛油厚多士又點?份量就好足架嘢,蛋內有唔少火腿,而多士明顯做得都喺求其,烘一烘,撻少少牛油落去,另外,膽敢講句,肯定唔喺「厚」多士囉。
杯熱奶茶總算攞番少少分,其實唔算好高質,但對比起通粉、奄列,奶茶叫做喺茶記出品嘅應有水平,色澤沉實,茶底夠香,茶奶比例亦OK,喺口感未沖到絲咁滑。不過,沖到成個杯邊都喺茶漬,就令觀感大打折扣啫!
可能喺我咁唔好彩,揀咗個中伏常餐,朋友話佢哋嘅午餐唔錯喎。招呼方面,都喺一般般,無話好好,亦唔覺差,不過,應該就唔會再幫襯。其實,家下做飲食確喺唔容易,所以,小弟都甚少俾負評,「花墟茶餐廳」你算喺實至名歸!

個人評分
味道:4/10
環境:6/10
服務:6/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$48

餐廳資料:
花墟茶餐廳 Garden Mark
地址:太子花園街207-207A號地下
電話:2381 8188


沒有留言:

發佈留言