2022年3月30日星期三

大家樂 Café de Coral:「翼」來順受

晌屋企附近呢一家「大家樂」最常嚟嘅時間喺星期六嚟食早餐,下午茶就相對少。同朋友行完山,本身就食過下午茶,老婆就即興話都想食番個下午茶,所以,返到嚟美孚時幫佢上「大家樂」睇睇。
其實,大家樂嘅下午茶餐都有幾多選擇,影完下午茶嘅選擇俾佢,佢就一眼睇中啲雞翼茶餐,原因喺標明用咗麥蘆卡蜜糖,立時好似高級咗好多,加上佢都幾鍾意食燒雞翼。
bowl特色雞翼、豉油皇炒麵 $29
結果,佢就揀咗雞翼配炒麵,杯熱奶茶就醒我嘅。隻雞全翼都幾夠大隻,燒得又幾香喎,試我就無試喇,都喺老婆獨享,佢就話香口好食,確喺有陣陣蜜糖香,而炒麵我就黐咗幾啖試試,亦算喺唔錯,有豉油香味,唔喺好油,都算爽身,無話黐埋一嚿嚿,整體嚟講,佢就話好啱食。熱奶茶沖得都有一手,雖未及茶記嘅好,至少茶底夠芳香。
嚟快餐店食嘢有樣好,就喺無論早、午、茶、晚市,不時都有啲新嘢,如果落茶記食下午茶,通常嚟嚟去去都喺嗰三幾款咁囉!

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$29

餐廳資料:
大家樂 Café de Coral
美孚美孚新村萬事達廣場1樓N95(B)
2785 5821

沒有留言:

發佈留言