2022年3月28日星期一

星巴克咖啡 Starbucks Coffee:一個人的咖啡、一個人的沉澱!

呢一篇食評真喺無咩特別,只喺人生上遇到心煩嘅事,出嚟抖抖氣,寫情感多過食嘢食。晌疫情第五波頗為嚴峻之下,香港好多嘢都好似停擺咁,除咗無點出去食嘢之外,有都喺買吓外賣。一個人想靜靜哋飲杯咖啡,嚟依一間怡和大廈嘅「星巴克」就最夠靜侷,最安心。
一來地方大,樓底高,周圍都喺落地玻璃,加上第五波嚴峻時,中環大部人都在家工作,呢區真喺好靜,再者,加上呢間鋪位置有少少吊腳,客人都喺樓上嘅寫字樓客,生客相對少,放飯時間都照樣無乜人。
平平哋簡單揀一杯「是日推介咖啡」(Coffee of the Day),純粹掗吓時光,享受吓寧靜片刻,老實講,無話好在意咖啡嘅質素!
細味完一個人嘅咖啡之後,思緒沉澱一下,整理一下,又要開工!

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$29

餐廳資料:
星巴克咖啡 Starbucks Coffee
中環康樂廣場1號怡和大廈地下
2521 5507

沒有留言:

發佈留言