2022年3月17日星期四

Cityfresh Bistro:「佳」坊飯堂

又喺疫情下嘅外賣系列,今晚少有地過到嚟黃大仙區,所以,臨離開就睇睇有咩好選擇。就晌地鐵上蓋嘅黃大仙中心,行咗一轉,有好多餐廳都想試,最後睇啱呢一家「Cityfresh Bistro」,啲嘢食定價唔貴,所以,買啲外賣當晚餐。
黃大仙都喺個人流密集嘅地區,不過,呢排疫情持續高企,個市比較靜,除返放工,啲人出嚟就喺買外賣。其實,間餐廳裝修得幾精緻,湖水綠襯白,有份小清新嘅感覺,堂食用餐應該感覺好唔錯,可惜就禁咗晚市。
晌門口已經展示咗好多餐牌,真喺估唔到款式咁包羅萬有,唔喺普通一家西餐廳咁簡單,以地區而言,中、西、日、韓、星馬、意大利、美國菜、德國菜……都有,而以菜式而言,沙律、全日早餐、焗飯、薄餅、乳酪咖喱、意大利飯麵、主菜、扒類、叻沙、漢堡、牛角酥、小食、甜品……一應俱全,非常多元化,定價亦親民,絕對有條件成為街坊飯堂。
此外,亦有多款中式小炒嘅家常便飯套餐,款款賣$68,配珍珠白飯及熱飲,晌等候期間,亦確喺有唔少人幫襯。
當然,除小炒,仲有多款是日精選及豪少少嘅行政套餐,第時方便堂食嘅話,都真喺想試試呢一款行政套餐。
順帶一提,餐廳仲兼零售埋件裝蛋糕及麵包,晌收銀櫃旁就見到凍櫃內仲有多款件裝蛋糕,而對開另一邊嘅麵包架就仍有數款都包。
最後,買咗一客焗飯及一個薄飯,每款都包飲品,仲可以加錢配其他特飲,以及配埋是日餐湯及沙律,而外賣仲有俾個9折你。包裝方面做得好整齊,啲嘢食唔會側嚟側去,飲品更絕不會好易倒瀉晒。
bowl意式蕃茄焗雞扒飯 $65
焗豬食得多,都想改改試焗雞扒飯,未打開焗盒,從透明膠蓋已睇到個賣相非常之得,滿滿嘅芝士焗到金黃焦香,而拎到返屋企仲喺熱焫焫。啲雞扒煎得好香口,啲雞肉又滑,面頭嘅意式蕃茄濃郁酸活,撈勻啲飯食真喺一流,而個飯底幾特別,因為一般炒飯底已好好,佢哋仲加咗唔少蔬菜落去炒,如椰菜花、翠玉瓜,健康好食。
bowl煙三文魚牛油果醬薄餅 $88
我哋都好似好耐無食薄餅,而睇見呢一款有煙三文魚同牛油果嘅組合,一來啱晒老婆,二來又喺店家嘅推介菜式,所以,就試試佢。打開真喺好有驚喜,批面堆得滿滿食材,仲唔單喺得煙三文魚同牛油果,仲加入好多野菌同木魚碎,味道更豐富,煙三文魚睇得出喺後加,即喺無焗過,所以,保持幼滑並富油香;,而且,初時睇菜名會以為得薄薄一層牛油果醬,點知有唔少牛油果粒粒,再加埋豐厚嘅水牛芝士,真喺好食又有驚喜。
bowl熱咖啡、低糖綠茶
餐飲就無特別加錢轉咩特飲,都喺揀番啲基本,不過,咖啡飲得出喺啲即磨咖啡嘅貨色,相信啲豆都喺靚嘢,出嚟嘅咖啡好醇香;而低糖綠茶亦唔錯,果真喺少甜,茶味亦頗芳香。
由於個薄餅好真材實料,份量十足,所以,食剩半個留番第二朝早餐,翻熱食番,一樣滋味。整體兩款食物都好有水準,而且,個薄餅確喺平靚正,下次再嚟,反而想嚟食下午茶,見佢晌櫥窗貼出咗有一款蔥花鹹牛肉炒蛋菠蘿包,喺小弟最感興趣嘅選擇。

個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$70

餐廳資料:
Cityfresh Bistro
黃大仙竹園道136號黃大仙中心南館地下高層UG41號舖
2688 0863

沒有留言:

發佈留言