2022年4月2日星期六

壹滋味:「壹」般滋味

紅磡,算喺少嚟嘅區域,但嚟親大多數都喺出席喪禮,今次亦唔例外,送友人爸爸一程。藉今次機會,事前約番個友好聚一聚,揀晌附近嘅茶記食個下午茶,兼傾吓近況,因為疫情下,大家都少咗出嚟。由於志不在食,所以,都喺隨意搵間茶記,揀「壹滋味」純粹望入去人唔多。
裡面嘅裝修好新簇,而且,亦幾骨子,更喺環境乾淨企理,最鍾意喺佢哋啲櫈,弧形嘅挨背感覺好舒服吓,間隔方面都OK啦,因為唔多客,感覺都唔算擠逼。
一如大多數茶記,餐具、糖包都放晒晌櫃下嘅抽櫃,而鹽同胡椒粉就放枱面,餐紙就欠奉。
下午茶餐餐牌有兩版,一版喺啲三文治、多士、小食餐,另一版喺公仔麵、炒粉飯麵餐。
bowl花生醬多士、熱齋啡 $25
朋友戒甜,就算食奶醬多都要求走煉奶,變成花生醬多,咖啡都飲齋啡,尤其唔知店家用咩煉奶,普遍都喺偏甜。多士烘得唔均勻,有一邊就燶晒邊,另一邊又好似無烘過咁,幸而花生醬都俾得夠多,但佢就唔太鍾意塗多層牛油,因為健康問題,奶醬多走煉奶變咗油醬多,一次半次,唯有照食唔好嘥;杯齋啡佢就話OK啦,不過不失,香得嚟少咗份醇厚感。
bowl鮮牛油菠蘿包、熱奶茶 $25
難得有菠蘿油就梗喺食菠蘿油啦,因為都好耐未食過,但估唔到我嘅菠蘿油仲耐過友人嘅花生醬多,原來個菠蘿包拎去翻叮,仲要叮過籠,喺個阿姐送個菠蘿油嚟時講話叮過籠,小心熱,的確拎上手焫過碗麵,除咗外面仲見到嚿牛油,打開裡面已經溶晒,無晒菠蘿油嘅風味,真心無奈。至於杯熱奶茶,始終茶記出品,差唔得去邊,茶底醇香之餘,入口茶、奶嘅味道平衡。
試咗兩個下午茶餐,唔可以講差或者難食,但絕對可以做得好啲,而且,要做好啲嘅地方都喺基本功,唔喺咩難度嘢,反者,就喺呢類小小嘅問題反映出少人幫襯嘅現象!

個人評分
味道:6/10
環境:7/10
服務:6/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$25

餐廳資料:
壹滋味
紅磡寶其利街2A-2H號黃埔唐樓A座地下2B-2C號舖
9148 7477

沒有留言:

發佈留言