2021年4月6日星期二

大利茶餐廳 Tai Lee Restaurant:午餐「常餐」化

又喺一篇行完山,晌茶記嘆下午茶嘅系列,皆因戶外活動做得最多就喺行山喇。今次唔喺同平常行開山嘅朋友行,而喺黐朋友,跟佢啲行山友行,路線就由火炭駿洋邨起步,晌後山一直上,經話搖斗坪、河瀝背、大埔滘,終點就到達大埔四色林,然後坐返車一齊落大圍食下午茶。大家都喺上年紀一輩,鍾情啲舊茶記,所以,搵咗「大利」。
入到裡面,地方唔大,主要喺卡位、細方枱,可以講環境幾逼,啲枱櫈拍得好近,基本防疫做咗等同無做。而啲卡位好細張,緊緊好坐到兩個中等身材嘅人,肥啲、大隻啲都凸晒出嚟。
所以呢,啲餐牌、調味料……等等,都升高掛晌卡位啲牆邊度,否則,枱面真喺擺唔到幾多嘢。
一張對摺過膠餐牌就睇晒有咩嘢食,不過,呢度嘅下午茶餐好少選擇,好彩仲有一種午餐(12:00pm-6:00pm),唔喺碟頭飯,而喺一款公仔麵/ 米粉 / 通粉 / 烏冬再搭一款多士拼煙肉、餐肉、腸仔之類,其實等同一般茶記嘅常餐,賣$40。
bowl沙爹牛肉公仔
改出前一丁需加$5,但個人嚟講,都唔喺一丁嘅鐵粉,茶記啲大光麵我都OK。沙嗲牛肉可以話喺茶記嘅百搭,早餐見佢,茶餐又見佢,更喺常餐嘅常客。睇相就見,沙嗲牛肉落得一啲都無手緊,啲牛肉整得幾軟腍,沙嗲亦調校得好惹味,配公仔麵,真喺經典。
bowl煙肉、餐肉、多士
無老婆同行,就梗喺揀啲絕對唔健康嘅配搭啦,煙肉搭餐肉,肯定喺高脂之選,但就會喺滋味嘅組合,夾入多士一齊食,鹹香惹味。
bowl熱奶茶
晌呢啲老茶記,就更加要揀飲熱奶茶啦,好多人揀去茶記,好多時都喺為杯奶茶。厚身嘅舊式瓦茶杯茶,除保溫力強,更喺一種情懷。睇啲茶色就覺得好對辦,入口茶底頗為醇厚幽香,飲落有回甘,茶、奶比例啱啱好,高水準嘅一杯熱奶茶。
跟一般茶記相比,「大利」嘅定價可以講喺相對貴,但依然咁多人幫襯,證明有一定質素。

個人評分
味道:8/10
環境:6/10
服務:6/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$40

餐廳資料:
大利茶餐廳 Tai Lee Restaurant
大圍積富街35號地下
2695 0113

沒有留言:

發佈留言