2021年4月11日星期日

叉燒丼家 The Master Of Char Siu:高「燒」費野菜飯

完咗聚會,又喺兩公婆搵地方食晏嘅時間,老婆話周周都喺「太子」(茶記),想今周轉吓口味,所以,改咗試吓附近嘅「叉燒丼家」,其實,都喺一家主打叉燒嘅茶記而已,不過,就唔喺淨得叉燒嘅,仲有其他選擇。
走到鋪內,地方都幾大,主要以卡位為主,一室以灰色為主調,格局比茶記就高檔少少,有啲似西餐廳,但卡位就顯得有啲窄。
不過,晌茶記常見放餐具嘅枱邊抽櫃,晌度一樣喺咁,排列得都算幾整齊,「自給自足」,唔使等侍應招呼喺方便啲。
此外,幾款調味料放晒晌枱,自由取用。
食物選擇方面,一組喺午餐精選,當然唔會淨得叉燒,仲有唔同款式,連意粉都有,更有素食嘅選擇,啱晒老婆,定價為$45-$98,包一杯基本熱飲,但可加錢轉特飲。
另一組就喺全日餐牌,即喺散點餐牌,有碟頭、小食、多士……等等,同樣有好多選擇,但當中都有一款茶記常見嘅常餐供選擇。而睇勻個餐牌,較特別嘅喺脆洋蔥圈叉燒芝士漢堡配薯條,顧名思義你都估到喺以叉燒代替牛肉做漢堡。
bowl野菜丼飯 $45
明知老婆唔喺大食,所以,改要少飯,可減$1,不過,嚟到之後,都仲喺覺得碗飯幾大碗吓,真喺唔知佢有無少飯。賣相就肯定喺平平無奇喇,主要喺炒椰菜,搭啲茄子及甘筍,後兩者就無餐牌圖片所示咁原條,不過,食得出喺即叫即炒嘅貨色,唔喺嗰種兩餸飯炒定一大盆嗰啲,食落幾有鑊氣,但老婆就話幾油吓,查實睇相都見到啲菜幾咁「閃爧爧」。
bowl叉燒丼飯 $55
小弟就梗喺揀試佢哋嘅招牌叉燒丼飯啦,餐牌已寫明喺有極上叉燒加脆邊雙蛋,其實,又真喺幾大碗飯,配上帶啲燶邊嘅瘦叉、兩隻煎到脆邊嘅太陽蛋,再淋上蔥油,賣相確喺頗為吸引。叉燒入口質感鬆化,唔會又乾又嚡,帶點焦香,而太陽蛋嘅蛋黃又綿又香,篤穿後再加埋蔥油撈飯,基本上唔輸得去邊,最緊要喺飯粒仲喺煮到好軟綿,有飯香,食完又點會「黯然」,哈哈。
bowl紅豆好立克 +$8
老婆一向喺紅豆鐵粉,之前,有唔少茶記食評都記錄咗佢揀飲紅豆冰,今回佢見到呢款特飲,就一心想試。嚟到一睇有啲瀨嘢,唧咗一大抹忌廉上面,賣相就靚仔咗好多,但佢超唔鍾意啲忌廉,因為太肥膩,結果,之後就過咗落我杯奶茶度。佢話,紅豆夾好立克都OK,但就唔算好有驚喜,勝在有好多紅豆,不過,啲忌廉真喺好餘咗啲!
bowl熱奶茶
我杯熱奶茶都OK,茶色有光澤,入口茶底夠醇香,口感嘅柔滑度就一般般啦。而之後加咗老婆杯紅豆好立克啲忌廉(都喺加咗一半左右),茶味喺淡咗,但就變得好鬼滑!
整體而言,食物都幾唔錯,不過,仲有啲改進空間。至於啲服務,就麻麻哋,啲侍應好似好hea咁,禮貌都麻麻,唔算話好差,但問多句都唔想答你嗰種。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:6/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$54

餐廳資料:
叉燒丼家 The Master Of Char Siu
葵涌和宜合道26-30號和宜商場地下B-C號舖
2668 2322

沒有留言:

發佈留言