2021年4月2日星期五

手作功夫茶 Kung Fu Tea:取價「功」道

依間「手作功夫茶」開咗一段日子,較早前幫襯過一次,不過,嗰次就無寫食評。今次兩公婆行完短山上馬騮山,落返嚟美孚,就齊齊買杯台式茶飲解解渴。
如果以賣茶飲店嚟講,佢個鋪位都算大,裡面仲有少少企位,雖然窄窄哋,但可以企入去涼吓冷氣等。
有啲咩選擇,一圖睇晒,不過,最有趣喺晌每一組大類別都加咗啲「功夫」術語,如爆拳、輕功、內功……等等。亦如大多數茶飲店,可以額外加配料,而甜度、冰度又有得揀。
bowl伯爵珍珠奶茶 $26、鮮芋頭Q奶綠 $29
由於用咗紙杯做包裝,亦封埋口,所以,就睇唔到裡面個樣喺點,當然,打卡度就低咗,但就比起用膠杯就環保啲。珍珠奶茶飲得話多唔多,話少亦唔少,以伯爵茶做茶底,效果唔錯喎,幾有茶香,而且,珍珠亦具咬口;老婆嘅奶綠喺以綠茶做茶底,算別有一番風味,飲落茶嘅香味帶微甘,底下有嘅芋頭粒,好粉、好甜。
綜合而言,兩杯凍飲都唔錯,定價亦算相宜,夠真材實料,而且,次次經過呢間店都唔多人,所以,唔使點排隊,唔需要等好耐。

個人評分
味道:8/10
環境:6/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$28

餐廳資料:
手作功夫茶 Kung Fu Tea
美孚景荔徑8號盈暉薈地下G03號舖
5546 3306

沒有留言:

發佈留言