2021年4月5日星期一

膳坊 Grand Cafe:質素大改「膳」

之前一篇食評「村校小賣部」就講到我哋三幾個死佬入咗去行烏蛟騰、梅子林、荔枝窩、印洲塘海岸公園、三椏村……,兜咗個大圈,行咗5個幾鐘。之後,搭巴士出返大埔,當然,喺食番個下午茶啦。由地膽帶路,又喺嚟番上次嘅「膳坊」,雖然,喺想試其他餐廳,但跟大隊啦,反正,我又唔喺太抗拒翻兜嘅。
上次就踩完單車嚟食,都只喺大概一年前嘅事,環境無變,所以,就唔多講,貼番張相當記錄,而當日嚟得晏,所以,眼下嘅客人唔多。但值得一提,上次嚟,啲餐具就咗以藤籃放晒晌枱面,無遮無掩,疫情下唔喺太好,但今次就由侍應拎嚟,真喺有改善喎,抵讚!
餐牌呢,都喺嗰張,三十多款茶餐、常餐,唯一有變,就喺個價錢,對比番兩次個餐牌,全部嘢都加$1,自己有去開買餸,食材呢年都貴咗好多,加$1都OK啦。
bowl芝士鹹牛肉炒蛋包 $33
上次試咗個招牌沙嗲牛肉包,喺有水準嘅,今次就改試芝士鹹牛肉炒蛋包,同樣喺用上大大隻「潛艇」熱狗包,上面放滿鹹牛肉炒蛋包,料多夠實在,炒蛋夠滑,鹹牛肉惹味,加埋混咗少少芝士,食得到一絲絲,誠意嘅製作。
bowl熱奶茶
都喺熱奶茶啱我,一口包,一口醇香嘅奶茶,下午茶嘅好享受。講番杯奶茶 ,茶底醇香馥郁之餘,口感幼滑,絕對沖出港式奶茶嘅神髓。都話,晌茶記揀奶茶,真喺衰極都有個譜。
bowl招牌沙嗲牛肉包 $33
上次食過招牌沙嗲牛肉包,認為做得有一手,所以,推介俾同行友人。跟上之一樣,料多餡正,友人大讚有水準,牛肉腍滑,汁底惹味,熱狗包身烘過嚟,好軟熟。
bowl西多士 $33
另一友人嘅西多士,睇落就喺大路貨色出品,無話好好,亦無話差,不過,定價要$33,佢就話總之跟我哋要芝士鹹牛肉炒蛋包或招牌沙嗲牛肉包,感覺抵食好多。
bowl茄蛋治 $33
其中一位友人食嘢好健康,所以,就要咗一份蕃茄雞蛋三文治,做法喺以千島醬加蛋做成蛋沙律,再加生菜絲同新鮮蕃茄片,佢話味道幾清新喎,食味又真喺唔錯。
bowl炸雞脾配沙律 $39
老友都喺唔信邪,再次點炸脾,繼續都喺好大隻脾。而對比番上次,今次真喺無咁燶,亦無咁乾,叫好食好多。此外,上次配薯條,今次改配沙律,平衡少少油炸嘢,沙律喺好有懷舊感嘅港式雜果沙律。
嚟得「膳坊」,我自己就無特別要求太多,大家亦只喺過過口癮嘆番個下午茶而已。整體而言,比上次嘅出品好好多,至少,無乜邊款出現大問題啦,真喺有改善到。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$33

餐廳資料:
膳坊 Grand Cafe
大埔曉運路10號運頭塘邨運頭塘商場地舖
2989 2312

沒有留言:

發佈留言