2021年4月9日星期五

新興美食 Sun Hing Fast Food:「蔥」實午飯

公司有包伙食嘅傳統(三餸一湯,白飯任裝),所以,放飯時間都喺晌公司食,就算疫情下,都照提供服務,只喺轉為兩餸飯盒,同事各自點、各自埋位食。最近,供應商進行大裝修,暫停供應幾日,其中一日就嗌咗「新興美食」,快閃寫番一篇短評。
因為嗌外賣,環境、服務就唔講,只喺貼番出佢哋張外賣單俾大家參考,每日精選午餐賣$45-$49,中環啲外賣飯盒價,喺咁上下,但例湯、餐飲另計,不過,如果外賣自取就送汽水。
bowl香茅豬扒飯 $45
一盒有兩件豬扒,又大又厚身,而且,炸得金香,又俾得多蔥油,睇到都覺得正呀喂。豬扒入口鬆化,又醃得入味,滲出陣陣香茅味,飯粒軟綿,撈埋啲蔥油,淨食飯都OK。一啖蔥油香茅豬,一口可樂,爽呀!
講到明喺快閃食評,喺寫得簡單啲架喇,都喺當個記錄。不過,今次「新興」呢個香茅豬扒飯喺唔錯嘅。

個人評分
味道:8/10
環境:5/10
服務:5/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$45

餐廳資料:
新興美食 Sun Hing Fast Food
中環昭隆街9號B舖地下
2147 3284

沒有留言:

發佈留言