2017年8月22日星期二

喜來稀肉 Seorae:烤肉,喜動吧!

過江龍韓燒店「 喜來稀肉」2013年尾落戶香港,不經不覺,在港幾年都累積開咗7家舖,雖知道,晌香港做飲食都唔喺一件易事,打好根基再慢慢擴張喺好重要,以往都見唔少食肆一喺就食條水急速擴張,一喺就擴張過渡,最後結業收場。對上一次到訪喺尖沙咀嘅「老店」,已喺2014年初嘅事,事隔3年半,唔知質素如何?
地下鋪面只喺餐廳入口,真正用餐區位於地庫,踏入餐廳就喺排排坐嘅等候區,就算訂咗位都要人齊先安排枱。
而等位區有個告示牌,寫明入座限時90分鐘,到第75分鐘時就唔可以加蛋、加前菜,個半鐘食一餐韓燒真喺好掹水,所以,最好喺諗定嗌乜,一坐低就點菜唔好嘥時間。之不過,今晚唔算人多,所以,90分鐘嘅要求都無嚴格執行。
環顧餐廳,其實環境幾大,又鎅開好多個分區,一室水泥地配紅磚牆,中央仲植咗樖樹,圍咗啲木櫈,睇起嚟好似啲韓國嘅小社區晌街坊公園圍起嚟食韓燒。抽風系統用上抽式,燒嘅期間唔算大煙,食完亦唔覺一身煙味,不過,因為今晚都未算好爆場,未算真正考驗。
現場環境比較幽暗,所以,影起相嚟比較難,嚐試影一影餐牌,效果麻麻,即管貼出嚟俾大家參考。當中有純豬、純牛嘅套餐,如果喜歡集中某啲部位,就散點最好。最有趣喺豬肉類、牛肉類有埋個「解剖」公仔,等你知吓個部位晌邊度。
此外,仲有雞肉、海鮮、蔬菜嘅散點作為燒烤食材,而非燒烤類嘅就有湯類、主食、麵類、一品菜、酒類及其他飲品。除中英韓文對照之外,大部份食物都圖文並茂,方便參考。
bowl牛肉蘿蔔湯
食韓國菜嘅特色之一就喺啲前菜,未坐定就嚟三小碟,以及「一碗」牛肉蘿蔔湯。無錯,喺得一碗,韓國人好興一人一羹分享,港人就未必鐘意,之不過,個湯飲落幾清甜。
bowl前菜
前菜有生洋蔥絲、韓式泡菜及豆辦醬大豆芽生菜絲,雖則話前菜,不過用嚟夾肉再包生菜食都唔錯,作烤肉間嘅間場又得,而個別就咁食小弟就較喜歡豆辦醬大豆芽生菜絲,清爽得嚟有點惹味。食烤肉,除可配搭啲前菜外,3款佐料亦可以隨個人口味好好利用,韓式甜辣醬、豆辦醬、欖油海鹽3款佐料中,最好用都味韓式甜辣醬,可提升肉香,話喺辣醬,其實唔喺點辣。
bowl生菜籃
有睇韓劇或去過韓國就知啲生菜點用,唔使我多介紹,唯一想講喺啲生菜免費添加,食完一籃,我哋都無出聲,店員就自動送上一籃新嘅,非常貼心、醒目。
bowl爐邊蛋
晌特製嘅烤板上,三分天下,外圍嘅凹槽一條用嚟烤蒜粒,一條烤芝士蛋漿,一條烤泡菜蛋漿。個人較鍾意燒到中段食,底層微微焦脆而面層仲保留少少軟心。烤到尾先食,我就覺得啲蛋變得老身。
bowl壹頭牛 $488
左度右度,套餐都喺最划算,兩款兩人拼盤套餐:壹頭豬、壹頭牛,兩款拼盤都包咗5款肉,以及兩客飲品。最後,決定揀上壹頭牛拼盤套餐,烤肉包括喜來稀肉、牛五花、特級牛頸、牛肋骨肉、烤調味牛排骨5款,等陣就逐樣逐樣同大家分享。
bowl桃子汁(餐飲)
睇餐牌時,原以為喺韓國罐裝汽水,送到嚟實際喺散裝,無論乜裝都好,好飲就得喇。友人話杯桃子汁幾好喎,雖然唔喺鮮榨嗰種清香,但飲落都清甜唔作假。
bowl藍色檸檬汽水(餐飲)+$5
咪俾佢藍色嘅外觀嚇親,入口其實只喺檸檬梳打,味道唔會話超特別,但勝在冰涼清爽,涼快清爽一下口腔之用,再者,夠晒大杯,啱啱食一餐烤肉就飲晒。
bowl喜來稀肉
捲成花形嘅喜來稀肉,其實喺切成薄片嘅牛肉,拆開後都有好多片,概略印象上都有7-8片,由於薄,所以,放晌爐中唔使燒好耐就可以食。口感柔嫩,油脂度屬中等,唔會太油,亦有充足嘅脂香感。由於始終有一定嘅油脂,夾生菜食就最好不過。
bowl牛五花
平時食五花腩都喺講緊豬肉,牛一樣有「五花」,同樣包含脂肪部份不少,友人睇見都有點怕怕,少試一件起,兩件止。燒好之後,啲脂肪自我隱藏,感覺無咁肥膏感,但喺夾多少少洋蔥、大豆芽、蒜頭食起嚟就無咁罪惡感,然而,油香晌口腔內滿到瀉。
bowl特級牛頸
牛頸肉件件切得四四正正,色澤鮮紅,油花分佈平均,而且花紋細緻,未食都覺得好上等。燒過之後,牛頸肉肉質極之腍滑,牛味出眾,加上油花平均,食落份外甘香。最好喺沾點甜辣醬淨食,唔需要夾呢樣嗰樣,純粹品嚐其肉香及油香。
bowl牛肋骨肉
肉與肉之間有層脂肪,但又唔似牛頸肉一類咁平均,燒過後入口肉質柔韌有彈性,比較有咬口。幾款肉都切成嘅呎吋剛好,一口一件,方便食用。
bowl烤調味牛排骨
外觀、線紋都有啲似特級牛頸,只喺調味過色澤帶沉。啲牛排骨肉口感軟腍,加上調過味,味道亦比較重。
bowl杏鮑菇 $50
啲烤肉包住生菜食既可減膩,又可增加纖維質吸收,不過,友人還是想烤點蔬菜,故此就點一客杏鮑菇。啲菇燒完之後自然變得軟身,但口感卻喺有少少爽脆嘅感覺,菇味亦不俗。
一次過試到5款肉,而肉嘅質素又高,真喺好滿足,絕對「喜」來。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$300

餐廳資料:
喜來稀肉 Seorae
旺角廣華街3號百利達廣場地庫
2104 6882

沒有留言:

發佈留言