2017年8月22日星期二

Pacific Coffee Company:乳眾不同

匆匆食完晏,落咗附近間Pacific Coffee飲嘢,皆因約咗朋友有啲嘢傾。中環食晏時段真喺超多人,就算星巴克一樣多,老麥就唔使講啦,反而安蘭街嘅Pacific Coffee就相對少啲人,因為位置有丁點偏同隱蔽。
咖啡店晌商廈大堂,雖然枱櫈都排得密,亦有唔少寫字樓客幫襯,但因為超高樓底,空間感仍然十足,加上涼快嘅冷氣,就算出面氣溫火熱,感覺仍然好舒服。
原本打算嘆杯咖啡,識我嘅朋友都知我鍾意飲鮮奶咖啡,不過,現場見有唔少新品,而朝早早餐亦已經飲過咖啡,故今次少有哋試吓新出啲夏日特飲。
bowl蜜桃梳打 $38
友人揀咗梳打特飲,共有3款口味,包括荔枝、熱情果及蜜桃,佢話鍾情蜜桃,貪其味道清香。晌等候期間,見店員手揸一支藍色樽身嘅梳打水,好奇八啩吓原來喺意大利有氣礦泉水,唔喺就咁用普通梳打水做,誠意十足,入口亦冰涼清爽。雖然見店員都喺唧糖漿做,但友人話唔會好「藥水」嘅感覺,桃味挺清甜,解渴之餘亦滲有清甜果香,最得意喺梳打內混有透明啫喱粒,增加飲品嘅趣味性,不過,梳打面浮浮吓幾片蜜桃脆片,換上幾片鮮蜜桃小弟覺得仲好!
bowl熱情果芒果乳酪其樂冰 $44
另一組乳酪其樂冰特飲系列,有2款口味,包括熱情果芒果及雜莓,小弟較喜愛芒果嘅香甜味,所以,就揀咗前者。拎上手感受到份量十足,因為真喺好墜手,淡黃色嘅其樂冰,味道可以講喺複雜而多樣性,有熱情果嘅酸香,又有芒果嘅清甜,亦有乳酪份酸溜溜,口感綿密細滑,的確清新、清爽,飲落仲啜到啲應該喺柚子果皮嘅粒粒,非常有趣。
全城被高溫籠罩,一杯冰涼特飲,就算未能暑氣全消,絕對可以降降溫,讓人「酪」在其中!

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$40

餐廳資料:
Pacific Coffee Company
中環雲咸街8號地下
2526 6340

沒有留言:

發佈留言