2014年6月13日星期五

Table:動淨皆宜

依家喺「速食」嘅年代,乜都要快,平時返工睇免費報紙,都喺一樣,概略睇睇標題,有興趣嘅就睇多兩眼,不過,副刊中嘅旅遊及飲食就多數會花少少時間細閱,無他嘅,小弟為人貪玩成性,好食懶做。食海鮮,食到游水貨色已經好足夠,就如早前一班死佬揸車入到去屯門三聖村,飽餐一頓海鮮大餐。前排,晌副刊睇過一篇報導「淨化海鮮」,甚麼「還原真味」,文中仲提到海鮮淨化後都能達至刺身級級食,即喺乜都可以生食,實在令人好奇。這晚,唔使再好奇,與朋友一同體驗依份「淨化」真味。
賣「淨化海鮮」嘅餐廳叫Table,簡潔嘅一個名字,位處上環文咸東街柏廷坊。餐廳佔大廈全層,所以一出電梯就已喺餐廳入口。大大個啤酒桶上,豎立一個寫有「淨化海鮮」嘅牌仔,加埋少少貝殼裝飾,唔使擔心搵錯地方。
踏入Table,已感受一份優雅,入門後對正有個酒吧,而主大堂有多組4 / 6人餐枱,另一扇門後又有多組4 / 6人餐枱,簡單暗花樹枝紋,香檳白枱布,杏色絨面餐椅,配以恰到好處嘅射燈(尤其相機先食嘅年代),加上氣氛柔和,嚟晚飯嘅人亦喺斯文人居多,叫人自自動動輕聲細語,享受閒適用餐環境。
很有趣,有刀叉,亦有筷子!
嚟到Table,食海鮮喺必然目的,但翻看完餐牌後,原來海鮮以外,又有唔少其他選擇。廚師發辦(Omakase)由$980起,對我哋嚟講喺一個幾「高級」別嘅價錢;而另一個特色小碟試菜(Daily Small Dishes Tasting Menu),一共有13款菜式,每款定價$158,亦能以$580任揀4款品嚐,依個特色小碟較適合我哋「自主」嘅心態;當然,又想試一試報紙所介紹嘅招牌波士頓活龍蝦三食,又喺定價$580。
bowlNorda Still Water $60
嚟到一啲高級餐廳,清水自然無免費嘅,高檔次嘅礦泉水淨喺識Perrier、Evian,今次據介紹喺嚟自意大利嘅Norda(750ml),其實,對礦泉水無咩研究,亦唔會叻到飲得出太大分別,總之清純能幫助稍後品嚐各款菜式時清清味蕾,咁就已好足夠。
bowl黑魚籽蛋沙律多士粒
喺等候上菜期間,先有免費嘅開胃小食,做得精巧嘅多士粒,猶如食法國菜時嘅開胃小品(Amuse Bouche),作用喺喚醒一下嘴巴。多士粒經過微烘,鬆軟外脆,滋味嘅蛋沙律,搭上矜貴鹹鮮嘅黑魚籽,一啖一件嘅份量,的的骰骰,已經喚醒起味蕾進入作戰狀態。開胃小食已如此精彩,之後嘅菜式更期待。
bowl麵包籃配蕃茄沙沙
晌等待主菜上場之時,麵包籃已徐徐送上,有小弟鍾意嘅意大利香草包,軟熟而帶點焦香,意式酥皮條酥香鬆脆,皆因用「飛佬皮」做,又點可以以脆得交關。麵包嘅伴汁喺蕃茄沙沙,新鮮製,蕃茄味鮮活。由於個意式酥皮條以飛佬皮捲起嚟焗,牛油香味頗重,所以,更要沾多少少蕃茄沙沙嚟食。
跟住落嚟,就喺特色小碟嘅出場,晌13款選擇中,都幾心大心細,幾經店長對菜式嘅介紹,以及考慮我哋嘅喜好,最終揀咗醬油醃生蟹、煙海鰻、法式田螺及蟹餅4道菜式。
bowlKanjang Gejang
由於餐牌中菜式無中文名字,都喺由店長對我哋概略描述,再取其意譯為中文,依道韓式醬油醃生蟹,真喺名副其實以生蟹入饌,簡單以韓式醬油醃製,蟹肉醃到好透,變成腍腍滑滑,而且,好多鮮橙色嘅蟹膏,入口豐腴,不過,有少少偏鹹偏辣,事後跟大廚交流時,原來依家個程度已經喺減鹹,佢話正宗嗰啲仲鹹多一級所以,未必人人可以接受到。此外,另一有趣地方喺墊底有啲醃蘋果及啤梨片,個樣好似法式甜品紅酒梨咁,不過就鹹鹹辣辣、帶點點爽脆。
bowlSmoked Eel on Rock
這道煙海鰻喺被列為「客人至愛」,果然,亦小4份小碟中小弟至愛,首先賣相已相當有心思,尤其幾樖小椰菜配白芝士汁及黑魚籽,一白一綠賞心悅目,而且味道濃郁鹹鮮;另一樣配菜醋醃薯仔,薯仔連皮煮,拌油醋,質感挺實,酸香醒胃;至於主角煙海鰻,據介紹海鰻喺屬細條嘅BB鰻魚,外表亮麗光澤,一咬爽滑彈口,但又有啲咬勁,味道油潤而富煙燻香味,實在有驚喜!
bowlEscargot
好有法國菜嘅味道,法式田螺以精緻嘅玫瑰花酥皮襯托,伴以沙律菜點綴,用上和風石砵盛載,感到有一份閒逸寧靜。田螺既腍且滑,入口又帶少少煙韌,掛滿香濃忌廉汁,確喺唔錯嘅小碟。
bowlHandpicked Crab Cake
另一道「客人至愛」菜式,蟹餅外表平平無奇,但加入幾片青瓜卷及一小束香花菜,賣相再次展現出一份簡樸而優雅。蟹餅有半個成人手掌大,煎得金香,將蟹餅一切開,有啲「不得了」嘅感覺,不單只一絲絲蟹肉,更有一抽抽蟹膏,對喜歡食蟹而怕麻煩嘅人一個極好嘅選擇,況且,肉鮮膏香,回味無窮,值得推介。
食過幾道特色小碟,都喺時候品嚐期待已久嘅招牌波士頓活龍蝦三食($580),以3個唔同嘅食法,體驗龍蝦嘅真味。如果再想奢華啲,可選擇法國藍龍,但三食價要$880,而且,需4日前預訂,以保證提供最佳嘅質素俾食客。
bowl第1食 - Lobster Sashimi
睇報紙有將佢譯為「龍蝦剌身配日式酸豉油泡沫汁」,將半隻龍蝦起肉做刺身,晶瑩剔透嘅龍蝦肉簡單配以少少酸豉油泡沫,蝦肉鮮爽嫩滑,加入柑橘嘅酸豉油無搶過蝦鮮味嘅同時,亦能有提鮮作用,有畫龍點精之效。而碟邊放有一小撮廚師自家調製嘅麵豉鹽,蘸丁點,蝦味更突出。此外,小碗內綠色嘅原來喺龍蝦腦漿,大廚專燈出嚟介紹,出面餐廳唔會做,因為怕唔乾淨,唔乾淨就會腥,不過,經過淨化後絕對安全。小弟第一次食「蝦腦」,真喺要同佢講聲Hello,口感滑滑,幾甘飴,但又難講出味道喺點,有點點食海膽嘅感覺。
bowl第2食 - Shiro Miso Glazed Lobster
另半邊龍蝦會以日式西京燒嚟處理,蝦肉燒得金黃,上枱時即帶嚟一點點香氣,蝦肉入口緊緻爽甜,面層搽咗少少白麵豉,添加一份惹味;同樣,蝦頭連膏帶腦,半溶半凝,幾特別嘅體驗。
bowl第3食 - Claws served with Salad
剩抵嘅一對蝦鉗,可以揀配沙律或意粉,我哋揀選前者,沙律簡簡單單以芽菜苗、洋蔥、紅蘿蔔仔為組合,味道新鮮鮮甜;主角當然放番晌龍蝦蝦鉗身上,蝦鉗拆得乾淨俐落,加上唔使郁手就大大啖食到蟹鉗,喺件幾爽嘅事,再者,鮮甜嘅蝦肉,實在一流。
由於啲特色小碟及活龍蝦三食我哋都唔喺太知個份量會喺點,所以,食完依兩部份先再點其他嘢。因為今晚客人未算好多,所以,邊食邊再點菜都唔太耐。

bowlGrilled Presa Iberico $360(6oz)
為滿足部份人需要,餐廳除海鮮以外,都加入肉類菜式,當然,仍以優質肉類入饌。主打就喺西班牙嘅伊比利亞黑毛豬,有肉腸、風乾火腿、豬肩肉或豬腰脊肉嘅選擇。點咗燒伊比利亞黑毛豬肩肉,一客薄切只有5大片,淨重6安士,就盛惠$360大元,可謂矜貴不菲。店長介紹時,話豬肩肉先慢煮,後烤燒,故此,肉質細嫩軟腍,外皮有少少焦香,肉味濃郁,又無太多脂肪,伴上蒜油汁,令味道更富層次。不過,始終價錢唔便宜,好食還好食,都喺建議多點海鮮菜式,當然,閣下錢多無掟使就當別論啦,哈哈。
bowlBB Abalone, Linguini Aglio E Oilio $198
都話晌度食海鮮划算,依道鮑魚仔扁意粉的確做得好食,雖話鮑魚仔,都唔會「奀黐黐」,由於喺鮮鮑關係,咁就咪期望好似割鮑鮑味咁濃,不過,入口煙韌彈牙,口感一流;蒜香扁意粉亦做得啱火候,食落有咬口,蒜香、辣勁兼備。
雖從不自認為甜魔,但絕對喜歡甜點,所以,甜品時段又喺另一個開心時刻。

bowlFrench Dark Chocolate Tartlet $70
依個細細件嘅黑朱古力小餡餅,絕對啱晒我,黑朱古力味道異常濃香醇厚,甜而不膩,估計坐底黑朱古力用上70%;此外,朱古力餡估唔到挺幼滑;加埋薄薄嘅撻殼,實在喺一道稱心嘅甜品。伴碟仲有一小球紅莓雪葩,酸香清爽,有助清清味蕾。
bowlCroissant Bread & Butter Pudding, Ice cream $70
麵包布甸食得多,自己都整過,但一向都只會以普通白麵包嚟做,今勻個麵包布甸真喺無得彈,以牛角包嚟做,富牛油香不在話下,比普通麵包更酥香,部份位置軟綿,部份位置鬆脆;而布甸上嘅雲呢嗱雪糕更加入果仁碎,真喺不得不推介。
bowlChurros, Warm Chocolate Sauce $50
對比起以上兩道甜品,雖然Churros依種西班牙炸油條有其特色,但始終有啲比下去嘅感覺。其實,「炸油條」本身都做得香脆,玉桂粉及沙糖都撈得均勻,沾上香濃柔滑嘅朱古力醬都同樣好食,只喺無份嘭一聲嘅感覺啫。
從該篇報章內文得知,原來淨化海鮮都唔喺咩新嘢,晌歐洲一啲國家早己運用依個技術。而且,個淨化過程都幾唔簡單,要用海鹽調配唔同鹹淡度嘅淨化缸水,過濾器中嘅益生菌又會幫助分解海鮮嘅排泄物及有害微生物,更要因應唔同海鮮種類嚟淨化70多個小時,真喺一擔睇唔到嘅功夫同心機。加上菜式無焗限於一國,創意可無限發揮,而且以食材為本,做法偏向簡單,但卻從每道菜均可感受到大廚嘅心思表達,讓生猛跳動嘅海鮮,活現淨化嘅真味,確喺一次有趣味遊嘅體現。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$700

餐廳資料:
Table
上環文咸東街22-26號柏廷坊8樓
2815 2367

沒有留言:

發佈留言