2012年10月21日星期日

客家好棧 Hak Ka Hut:平過隔離大快活

想搵平嘢食,以前嚟講,去快餐店似乎喺個錯唔得去邊嘅定律,不過今時今日,乜都加到飛起,去快餐店搵食真喺未必平得去邊。好似食晏時段,一個飯唔包嘢飲,動輒基本收費都$30,當然有啲燒味飯、特價飯都仲喺晌$30樓下。如果我話飲餐茶,嘆一盅兩件,仲平過去隔離大快活,你又信唔信先?
返完老婆教會,去咗荃灣城市廣場嘅客家好棧食晏,雖然好多人等位,但輪得快,因為佢哋可以搭枱,一張大枱幾家人坐,但唔會坐到逼,大家都醒目互相隔開個位,等大家騷擾都少啲。不過,如你堅持唔搭枱,等啲2人、4人枱就可能要等幾耐吓。客家好棧長期都幾多人排,歸根究底,都喺一個抵字,免茶、免芥、免加一依三樣嘢已吸引唔少人啦,包括小弟,食物質素方面,唔差喎,挽吓手比一啲點心專門店仲要好,始終客家好棧都喺稻香旗下店鋪,管理同質素有一定水平。
室內環境,一排2人或4人枱,輪候時間較長!
題外話,先講講依度啲點心收費,除個別推介小食、炒粉飯麵列明價錢之外,其他點心都只喺分小點、中點、大點、特點4類,簡單清晰,平日收費分別喺$14、$17、$20、$23,而星期日及公眾假則收$16、$19、$22、$25,即喺比平日貴$2。今次先點3樣點心,唔夠先再補單。
 炒粉飯麵餐牌
收費價目,簡單清晰。
bowl胡椒鹹菜豬肚 $23
大大碗裝滿枝竹、鹹菜、豬肚,鹹酸菜脆口無過鹹過酸,豬肚份量唔少呀,口感幾爽,又有幾塊枝竹,浸透個胡椒湯幾好食,況且,個湯嘅胡椒辣度啱啱好,無過辣,啱小弟口味。
bowl金錢肚陳村粉 $16
金錢肚頗為入味,好香磨球味,不過就有啲韌,而且唔喺好夠汁。另外,啲陳村粉食落感覺好油咁,雖然有啲銀芽再墊墊底,不過口感都喺差啲啲,加上啲粉又碎濕濕。
bowl客家三式茶粿 $16
茶粿有3款味道,分別喺客家鹹茶粿、烏卒卒甜茶粿、玫瑰豆沙甜茶粿,每款都喺小點價錢,想試多款口味嘅我哋,當然喺點客家三式茶粿啦,一籠有齊3款。原味嘅客家鹹茶粿,內裡嘅鹹肉鹹鹹香香,配以煙韌茶粿,好食;而烏卒卒甜茶粿喺芝麻皮搭芝麻花生餡,味道就如食過年角仔咁,有口感,感覺香甜;至於玫瑰豆沙茶粿,好簡單,就只喺以豆沙餡作主料,豆沙清香,不過就缺少份驚喜。試式3款,老婆鍾意原味,小弟就3樣都鍾意!
本來仲打算叫多一籠點心,不過遇到個小插曲,可以令我哋慳番啲。話說當中豆沙茶粿有啲蒸唔透,內皮仲好生好粉,個阿姐二話不說拎走咗,唔喺毀屍滅跡,只喺拎入廚房睇睇,轉頭問我要番「烏卒卒」好唔好,我都無所謂嘅。點知佢就直頭拎過一籠新鮮熱氣騰騰嘅烏卒卒甜茶粿嚟,拎上手仲喺熱辣辣,反而我唔喺幾好意思,因為個客家鹹茶粿同烏卒卒甜茶粿都已經食咗,只喺個玫瑰豆沙茶粿有少許問題啫。所以,咁嘅服務態度,點可以唔俾高分數佢呀!兩個人埋單齊頭$55,平均都唔過$30,抵食一欄,俾個滿分佢啦。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:10/10
抵食:10/10
平均每人消費:HK$28

餐廳資料:
荃灣眾安街68號城市中心一期3樓3B舖
2406 9338

沒有留言:

發佈留言