2017年9月15日星期五

奇華餅家 Kee Wah Bakery:姆明之月

既然老婆同姨仔去完北歐,自然多多少少都有啲北歐手信,老婆就送咗隻姆明茶匙俾我,姨仔就送隻芬蘭茶杯,仲加多一盒姆明家族嘅茶包。無獨有偶,友人提前送我月盒,嚟自奇華餅家,最特別喺「迷你姆明奶皇月餅禮盒」,真喺夾晒啲手信。
超萌嘅塔型包裝盒,直頭可以當模型嚟裝飾,上面印住姆明家族,雖然小弟對姆明唔喺好認識,但啲公仔都好得意。
整座「塔」採用咗3層設計,分別有「迷你蛋黃奶皇月」及「迷你朱古力奶皇月」各兩件。奇華嘅「奶皇系列」一向都有水準,奶皇做得幼滑鹹香之餘,唔同嘅味道都頗有特色。
bowl迷你蛋黃奶皇月
每件月餅都印有姆明嘅嘜頭,都喺賣點之一。 蛋黃奶皇月喺經典口味之一,簡單以鹹蛋黃混入牛奶做成奶皇餡,切開,皮薄而入口鬆化,奶皇餡色澤橙紅,散發陣陣蛋香,口感軟綿幼滑,其實記得舊年都食過,果然保持水準。
bowl迷你朱古力奶皇月
色澤黑沉沉嘅朱古力奶皇月,色差大影出嚟嘅相麻麻哋,可能影得唔夠清,請見諒。餡心加入朱古力元素,所以,鹹香中散發出濃郁嘅朱古力味,又喺少甜版本,故此老婆特別鍾意。
順便多謝埋姨仔送嘅姆明家族茶包啦,一盒有4款口味,都喺啲水果紅茶,包裝得意。
正所謂好事成雙,仲收到多一盒奇華餅家跟海洋公園聯乘出品嘅「精選迷你熊貓月餅燈籠禮盒」。個禮盒又喺賣萌為主,所以,盒面印有唔少可愛得意嘅熊貓公仔。
講明喺燈籠禮盒,真喺堅可以當燈籠,初時都唔知,打開盒蓋就有說明,盒底加設咗LED燈配件,開着就成為應節燈籠,細路仔睇到應該會覺得幾得意。而裡面就放有「迷你蛋黃純白蓮蓉月餅」及「迷你蛋黃豆沙月餅」各兩個。
bowl迷你蛋黃純白蓮蓉月餅
兩款月餅外觀都喺一模一樣,都喺熊貓個萌樣,不過,包裝袋就印有月餅款式,絕不會隨手拎錯。而個蛋黃純白蓮蓉月味道、口感不過不失,比傳統月餅少甜,蓮蓉味較清。
bowl迷你蛋黃豆沙月餅
反而,我哋都鍾意個 迷你蛋黃豆沙月多啲,原因好簡單,一來老婆真喺對紅豆有一定嘅偏愛,二來豆沙蓉做得確喺清甜,三來個鹹蛋黃好夠油潤,故相比之下,佢就梗好食過個純白蓮蓉月啦。
個燈籠禮盒除玩得食得之外,亦間接有保育成份,就喺每賣出一盒,就會撥捐$5俾海洋公園嘅保育基金。
順帶一提,上文分享到姆明奶黃月餅,記得按推薦食法,將其放入微波爐加熱20秒,或放進焗爐以150°C慢烤約10分鐘,熱烘烘嘅奶皇餡就變得更幼滑綿綿,餅皮鬆化。

個人評分
味道:8/10
環境:-/10
服務:-/10
抵食:-/10
平均每人消費:HK$0(禮物)

餐廳資料:
奇華餅家 Kee Wah Bakery
青衣青敬路33號青衣城3樓318號舖
2436 1823

沒有留言:

發佈留言