2017年8月16日星期三

金公館 The Kam's:金夜星光燦爛

好耐無同啲食友聚聚,一到暑假就各有各忙,晌暑假結束前,點都要聚一聚吹吓水,順便送吓啲小食心意俾大家嘅。由於今次由友人擔大旗,唔使小弟安排,呢個當然好啦,只要地點就腳,我食乜都無所謂。但友人揀咗銅鑼灣嘅「金公館」,食川菜,辣嘢我一般喎,友人話唔使擔心,唔辣嘅一樣好多選擇。
咪以為佢喺一般菜館,但上到去裝修花過心思,由上樓梯一刻已可見一班,以竹枝作為佈局,讓人暫時離開「石屎森林」,走進叢林處。
上到二樓,左右兩邊有唔少卡位及馬蹄位,主色調用試上深啡及墨綠,又用上大量嘅中式窗花做裝飾,令整體產生一種古雅嘅色彩。
再走入啲,原來地方好大,既有廂房,又有大圓枱,一大班人嚟都無問題,而且,包房好似無最低消費添。
除環境,餐具都好有特色,枱上嘅茶杯「爵」簡直帶大家返番古代咁,不過,飲起茶嚟其實又唔喺咁就手,但影相就甚有味道。
bowl酸橋頭、脆花生
未齊人,食住酸橋頭、脆花生先,前者酸香爽脆,又唔嗆喉,後者甘脆,帶少少鹹香。
金銅色硬皮面餐牌,一打開有川菜起源嘅介紹,睇完真喺知唔少嘢。
再翻翻餐牌,由涼菜小食、乾鍋、泡椒、水煮、家禽、湯水、招牌菜、河鮮、海鮮、小菜、鮑參翅肚、素食、蔬菜、飯麵,到甜品、飲品,真喺估唔到咁多嘢揀,果然喺有辣有唔辣!
bowl椒鹽豆腐粒 $68
豆腐粒炸得金黃,粒粒大細工整,與其叫做椒鹽,我就覺得似避風塘多啲。啲豆腐粒入口外脆內滑,鹹鹹哋有啲蒜香,而且,食多幾粒都唔覺油膩。
bowl蒜片牛仔粒 $98
我依啲食肉獸,前菜都揀個多肉嘅,一碟都有唔少牛仔粒,嗒一粒入口,口感非常軟滑,極富蒜香,刻意咬開一粒睇睇,嫩紅嘅肉色,証明炒得啱火喉。
bowl青城山杏汁白肺湯 $58 x 2
湯品共有5款選擇,每一款都喺位上,部份可以點一窩共享。不過,問過店員,位上嘅份量實際夠兩個人飲。而白肺湯以紫砂茶壺呈上,配上小杯,果然又真喺斟到兩碗。杏味唔算超強,但飲落十分清潤,啲白肺又完全無臊味,需知洗豬肺喺幾麻煩嘅事,所以抵飲。
bowl熱情果籠仔蝦球 $168
一客有6件,全部以蒸籠仔獨立分裝,夠晒的骰。會唔會好睇唔好食呢?首先蝦球夠大隻,啖啖肉,口感又爽彈,而外層薄薄包咗一朕熱情果做嘅醬汁,多添一份酸爽嘅果香味,好啱依家大熱天時食。
bowl三菇鍋巴 $108
依道菜既可當蔬菜,又可以當主食,雖然叫三菇,但食落就好似唔止有3款菇菌。由於始終喺素,味道比較清淡啲,配上脆口嘅鍋巴,感覺都喺普通啲,再者,如果啲鍋巴再炸燶少少,個人覺得更甘香。
bowl四川擔擔麵 $38
都真喺好一段時間無食擔擔麵喇,上枱時店員溫馨提示,啲麵唔好泡浸太耐,否則漲咗、腍咗都唔好食,所以,立即試試。辣度比預期輕,因為揀咗少辣(甚至可以走辣),但不失惹味,少少麻,又帶花生香,麵條幼細有咬口,的確唔錯。
bowl擂沙湯圓 $38
嚟到甜品環節,擂沙湯圓就分便大家共享。湯圓入口暖暖哋,而外皮軟糯煙韌,內裡嘅芝麻餡好流心,極之充滿芝麻香。
bowl香滑奶凍 $38
擂沙湯圓點可以滿足到啲甜鬼,再試試其香滑奶凍,估唔到賣相都有花啲心思喎,篤咗一串藍莓加車厘子做裝修。個奶凍嘅口感柔滑而挺身,做得好對辧,而且勁濃奶香。
整體招呼真喺唔錯,並且好貼心,菜式夠多元化,都唔喺單賣一個「辣」字,唔食小菜亦可以揀火鍋,唔怪得越夜越多人。順帶一提,如一般中餐館,需收茶錢每位$10,另外加一就更加走唔甩。

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$200

餐廳資料:
金公館 The Kam's
銅鑼灣謝菲道379-389號特麗樓1樓全層及地下5號舖
25286189

沒有留言:

發佈留言