2017年8月9日星期三

翠園 Jade Garden:相映成翠

美心系嘅中菜一向都覺得唔錯,水準穩定,而服務始終有一定嘅水平,加上依間「翠園」晌地理位置好,最近又收到信用卡推廣,有啲抵食嘅套餐供應,所以,一班成年半無見嘅團友仔搞局聚一聚,第一時間就諗到嚟依度。大家確喺好耐無見,傾到雞啄唔斷咁,有朋友更啱啱去完東非肯亞,跟大家分享咗唔少趣聞逸事,讓大家渡過一個相映成趣嘅晚上。
唔知喺咪好似啲人所講,零售、飲食都有啲寒冬,是晚星期三嚟到翠園,正值晚市時段,都喺約八乘滿,以尖咀黃金地段,都唔算高入座。相反,我哋就覺得更舒服,客少啲,環境就清靜啲,再者,安排咗張近窗口角落嘅大枱,可謂自成一角,更應自在。
講到明信用卡嘅推廣套餐喺揀呢處嘅部份原因,所以,都無乜點睇個餐牌,但就知佢哋做緊個「食在老廣州」嘅經典巧手菜系列,但同朋友傾偈,都無點留意有乜巧手菜。
至於我哋打算點嘅「冬瓜盅 ‧ 龍蝦尾 ‧ 原隻鮑魚宴」,都幾抵食架,我哋一行7人,女多男少,點半圍照樣好夠食。星期一至五,半圍只賣$1,060,包6位茶位費及加一服務費、橙汁1酌或啤酒大支裝1支,但須另收前菜費用,做到8月尾完。
bowl鹹脆花生
雖然套餐話須另收前菜費用,但張單好似無收過,當佢私人醒啦,仲俾到一枱兩碗我哋。啲花生既鹹香,又脆口,食吓食吓其中一碗差唔多由小弟食晒。
bowl芝士上湯焗龍蝦尾(伊麵底)
講明喺半圍份量,龍蝦尾數住只會得6件,至於啲蝦身、蝦頭唔知會整咩菜式呢!因為我哋7個人,就只好犧牲吓小弟,淨食啲芝士伊麵,厚厚嘅芝士,感覺幾似食緊撈丁,但麵質稍腍。至於啲蝦,朋友話都夠爽口。
bowl古法桂花炒魚肚
即喺碎蛋炒高級「豬皮」,加埋啲銀芽,而啲魚肚口感爽爽哋,但味道夠為淡口,叫做不過不失,勝在份量足。
bowl胡麻山葵脆炸蝦丸
一客有9粒,等我哋人人都有得試,估唔到又幾好食,唔單因為炸嘢夠甘香,啲蝦丸幾彈牙,蝦味足,入口有陣陣芥辣味,淋上胡麻醬,頗有驚喜嘅菜式。
bowl海皇冬蓉羹
湯品有兩款:錦繡冬瓜盅或海皇冬蓉羹,但我哋未夠8:00pm落單,冬瓜盅就已經話無貨,有少少懷疑都唔知喺咪費事麻煩整,索索話無貨。不過,個冬蓉羹本身都唔錯,清甜好味,羹內有唔少蝦肉粒。
bowl原隻鮑魚伴花菇
唔喺咩特別菜式,但勝在用料靚,花菇大大隻,有肉地又有菇香;原隻鮑魚唔喺咩乜乜幾頭鮑,但一樣唔失禮,算大隻,最緊要扣得腍身兼入味,柔韌有嚼勁,配埋玻璃生菜,平凡中顯出不平凡。
bowl清蒸沙巴花尾躉
食魚鮮,清蒸真喺最佳食法之一,條魚大概近兩斤,蒸得恰到好處,魚肉好嫩滑,又有鮮味,去到骨位亦無唔熟嘅情況。有時候,唔一定要食咩貴斑嘅,呢條沙巴花尾躉都好唔錯吖。
bowl瑤柱杞子泡菜苗
一餐飯,時蔬就點少得呀,菜苗雖然唔喺貴價嘅豆苗,但翡翠苗我都鍾意,喜歡佢嗰種脆脆哋身嘅爽口感,菜面鋪滿瑤柱碎同杞子,好睇又好食,尤其杞子,明目有益呀!
bowl蔥花醬油雞
今晚個套餐有個特別,唔知喺刻意定咁啱橋,就喺無紅肉,比喺「肉感」嘅就只有依道白肉。碟醬油雞喺半隻份,味道猶如食燒味嘅油雞,皮下脂肪少,外皮帶點爽,肉雞做得挺軟滑,夾住蔥花食,認真唔錯。
bowl鮮奶椰皇糕
最後登場喺甜點,一小碟鮮奶椰皇糕,做得幾精緻喎。上、下兩層喺椰汁糕,中間嗰層似喺大菜糕,但心思在加入椰皇水做,有一股清甜味,而且,混入椰皇肉,添一份咬口,大家都覺得好唔錯。
由於個餐本身都唔貴,加上我哋7個人食,而且,食得大家都好飽,平均計每人都喺嚿半多啲,非常抵食。再者,環境唔錯,招呼又幾好,確喺揀啱地方聚一聚。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$155

餐廳資料:
翠園 Jade Garden
尖沙咀梳士巴利道3號星光行4樓
27306888

沒有留言:

發佈留言