2017年8月8日星期二

Fûhn:粉.發圖強

幾年前晌中環食過一間精品越南粉麵店「越裸(Le Pho)」,啲湯河做得幾精,可惜無耐結業收場,未知喺咪租金貴?最近,無意發現銅鑼灣都出現一家精品越南粉麵店,主力都喺賣越底湯粉、撈檬,加少少小食,名字叫「Fuhn」,讀起嚟好似好繞口,睇完餐牌於知佢意思喺「湯粉」。
因為餐廳位處商廈一樓,行樓梯好過搭電梯。基本上無乜門面,一出電梯就喺餐廳,一到步嘩已經坐滿人,等位嘅都唔少,可以講喺場面墟撼。環境裝修簡潔明淨,香港鋪租貴,就算上咗樓都難免想多做啲生意,所以,理解到枱櫈都會拍得「親密」啲。故此,溫馨提示,唔好同男友或女友密密私語,因為逼不得已被「竊聽」。
依家好多餐廳都提供免費wifi,呢度都唔例外,大大個牌就放咗晌吧位之上。
甫坐低就會送上佢哋嘅「三寶」:魚露、配料及香草,魚露唔使多介紹,食撈檬必備,配料喺啲銀芽、青檸、辣椒俾客人稍作調味。
較特別就喺一大杯香草,全部新鮮貨色,目測估計有6、7種。唔識佢哋唔緊要,店家貼心有個專介紹香草嘅單張,有晒相,亦列明特性同功效,八啩吓無妨,更不妨摘啲放湯,隨時有意想不到嘅清新效果。
枱上嘅餐墊紙就喺餐牌,大類分為湯粉、撈檬、飯、輕食及飲品,餐廳推介及素食選擇都另有標示,而6:00pm前免加一服務費。最有趣喺湯粉一欄,份量可選正常、大、加大,粉底可揀金邊粉或河粉,唔講就設定為金邊粉。
bowl牛油果奶昔 $48
牛油果汁晌肯亞都飲過一次,就算牛油果打為奶昔,亦唔覺意外,但香港地就真喺好少餐廳會做,因為牛油果本身喺質感特別,味道唔重,而且,買到又靚又夠熟嘅唔易,一熟咗又好快爛。
杯牛油果奶昔都幾大杯,色澤清翠,入口口感極之滑溜,但喺奶味偏重,近乎冚過本身唔喺味重嘅牛油果味,估計喺件牛油果未夠熟所致。
bowl鮮蝦米紙卷 $58
一向都頗喜歡食越南嘅米紙卷,尤其夏天,貪佢入口夠爽。晌輕食類中,就有素菜($48)、鮮蝦($58)米紙卷,同樣一客4件。
米紙卷十分薄透,口感煙韌清爽,捲住生菜、米粉、青瓜、甘筍同鮮蝦,淨食嘅話,味道較清淡,但伴以花生醬就好有畫龍點晴之效,而且,嗒落有些微辣辣哋,事後先知原來混入咗「是拉差」辣醬,然而,唯一挑剔喺啲米紙卷捲得有點鬆散。
bowl特色牛湯粉 $98
店中嘅湯粉分有牛湯、雞湯及蕃茄湯,牛湯就自不然配番牛肉、牛坑腩等食材,而雞湯就配番雞絲、雞胸等食材,蕃茄湯就主要配時令素菜,專為素食者而設。亳無懸念,想一次過試多啲嘢,就最理想揀「特色牛湯粉 」,因為一次過集齊6款牛食材:生牛肉、牛坑腩片、牛筋片、手打牛丸、牛腩邊、牛栢葉,等同平常見到嘅「火車頭」,絕對喺牛魔王嘅必食之選。
真喺唔講得笑,唔只餸料款多,湯底下有好多金邊粉,份量相信夠兩個女生食。先飲啖湯,香得嚟唔會好似日式豬骨湯咁漿口,可以講喺濃而不濁,絕無欺場;講到餸料,樣樣都出色,生牛肉喺安格斯貨色,細緻嫩滑,牛坑腩片軟腍,帶少少油脂有份羶香,牛筋片夠嚼勁,手打牛丸口感有啲似牛根丸,鬆化彈牙,牛腩邊充滿肉香,喺覺得啲牛栢葉切得太細碎;至於啲金邊粉口感幼滑,一聲就滑落喉嚨。
無估到個粉咁大碗,小弟一向都唔嘥嘢,真喺「粉」不顧身清晒成碗粉,份量上有少少食突咗,但確實有質素,偶爾一次食多啲都無所謂啦。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$224

餐廳資料:
Fûhn
銅鑼灣駱克道459-461號The L. Square 1樓
22198328

沒有留言:

發佈留言