2017年5月6日星期六

奇華餅家 Kee Wah Bakery:應節新糉類

雖然距離端午都仲有段時間,偶爾經過啲酒店、酒樓、餅店都已經見到推出應節嘅五月糉,鋪門嘅大橫額,凍櫃嘅陳列,有備各式各樣口味,可謂琳瑯滿目,更不時推陳出新,不得不佩服師傅們嘅創意心思。多謝友人所送嘅香糉俾小弟提早應節,實在有心,想同大家分享其中兩款新品「糉」。

bowl姬松茸藜麥素糉 $64
唔知喺咪知我老婆口味偏素,依一款素糉就絕對啱晒佢,可以安心食,唔使麻麻煩煩想食糉又要揀番晒啲肥豬肉出嚟。睇佢包裝袋後所列嘅成份,除姬松茸、藜麥,仲有綠豆、蘿蔔乾、栗子、蓮子、黑豆、紅豆、紅米、冬菇、木耳……等等,材料非常豐富,亦真喺非常健康,仲好有養生價值。
雖然都喺以糯米所包裹,但由於調味方面明顯比一般嘅糉做得較清淡,所以有淡淡竹葉香加上食材都喺素材料,食完都唔覺有滯膩感,反而有點點清新感,老婆超讚依款糉嘅配搭,相信喺一眾素食者嘅至愛。
bowl西班牙黑毛豬瑤柱糉 $80
另一款口味賣點就喺以西班牙黑毛豬入饌,但同樣加入相當多嘅食材入內,包括瑤柱、綠豆、鹹蛋黃、眉豆、紅豆、冬菇、蝦米……等等,所以,口感一樣咁豐富。
一入口就跟姬松茸藜麥素糉明顯好唔同,味道上喺濃香好幾倍,再望望番包裝袋嘅成份列表,加入鹵水汁,又混咗五香粉,就明白點解。此外,啲黑毛豬口感鬆化富肉香,鹹蛋黃更喺食糉時嘅心頭好,加埋蝦米,整體十分惹味,依一款就甚討小弟歡心。
兩款新品唔止帶嚟新鮮感,仲做得出色,更迎合到喜歡食素或食肉嘅朋友,正正各有特色,「糉」合你心意。

個人評分
味道:9 /10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(朋友送贈)

餐廳資料:
奇華餅家 Kee Wah Bakery
沙田港鐵沙田站SHT15號舖
2681 1633

沒有留言:

發佈留言