2016年6月14日星期二

Picoso:墨墨耕耘

講起墨西哥你會諗起乜?仙人掌?墨西哥闊邊帽?辣椒仔?晌開飯網查一查,專賣或兼賣墨西哥菜嘅餐廳大概有40多間,數量唔算少,但睇番小弟嘅足跡,原來都只喺到訪過中環嘅Mr Taco Truck,但都已執笠咗,真可惜。今夜,走訪荔枝角廠廈,程班長實在太多人等位,倒不如試試隔離家墨西哥小店「Picoso」。
小店門面已睇得出佢喺賣墨菜,因為大大樖仙人掌及墨西哥帽,而入到店內裝修都幾骨子,一室木條牆身,掛有唔少墨國嘅相關物品,就連餐紙都用上火辣辣嘅紅色,富中美洲風情又唔講得,但就輕鬆自在。
雖然小店,但餐牌製作又幾認真,簡單嚟講,類別方面包括頭盤、主菜、沙律、甜品,但頭盤中,其實有唔少不同口味嘅墨西哥栗米脆片,而主菜裡,有數款墨西哥捲餅,都喺較具墨西哥特色嘅美食。不過,無圖文並茂就少咗份參考,因為幾款捲餅都好相似,一下子都睇唔到其分別。佢哋唔收加一,抵讚,但年輕嘅店員都招呼得落力,只喺經驗淺啲,有啲細節位就忽略咗。
有食物嘅餐牌,卻無飲品餐牌,因為選擇唔多,晌晒餐廳尾嘅雪櫃度,自取後同店員講聲就可以喇。一般汽水$8罐,果汁能量水$12支。
朋友要罐玉泉嘅「檸檬+C」($8),小弟就揀咗支電解質飲品「橙味維他命水盈」($12),感覺有少少似以前飲過嘅橙味得力素。最搞笑出門口時,見隔離間整餅材料店都有得賣,仲$10支添,有啲打對台嘅感覺。
bowl牛油果醬配玉米薄脆 $42
先點一客粟米脆片,邊食邊傾,晌超市都有好多依類墨西哥粟米脆片買,但賣點喺店家嘅自家製鮮牛油果醬,有咩成份晌餐牌中都有列明,包括:牛油果、洋蔥、芫茜、辣椒、鮮青檸汁,所以,入口味道複雜有層次,集多種味道,食起嚟叫人好醒神。
bowl特色蟹餅 $52
如果蟹餅整得好,喺一道好好味嘅菜式,點一客試試睇佢做成點。一客有兩件蟹餅,炸得金黃,又無話油淋淋,伴有沙律菜、青檸及一小兜千島醬,不過,就唔喺餐牌寫嘅煙椒青檸醬。
切開睇睇,裡面混有唔少蟹肉,仲有洋蔥、青椒等配料,蟹肉好鮮甜,咬落外脆內軟,果然幾有水準。
bowl烤牛肉大捲餅 $78
無論喺烤玉米餅皮、大捲餅、玉米餅皮卷或炸餅皮包,主要都喺以烤牛肉、煙燻手撕豬肉及烤雞肉為口味,而大捲餅揀咩口味,款款都賣$78。以墨西哥玉米餅捲住烤牛肉絲、玉米粒、新鮮烤洋蔥、雜椒、碎芝士、豆蓉,再晌成品搽上牛油果醬、蕃茄沙沙及酸忌廉,另配上紅蕃茄醬及黑豆。
咪睇佢樣好似細細件,但真喺唔講得笑,捲出嚟嘅成品大件而墜手,斤兩十足,裡面塞滿餡,一啲虛位都無,烤牛肉又落得無手軟,口感豐富,味道紛陳,惹味得嚟又有少少清爽感;再加上面層放啲牛油果醬、蕃茄沙沙,食得更滋味,反而,啲紅蕃茄醬好似有啲多餘,落唔落都無緊要,至於啲黑豆,我當喺就咁食。
bowl煙燻手撕豬肉炸餅皮包 $80
好似大捲餅咁,無論揀咩口味,價錢歸一,款款都喺賣$80。依次就揀煙燻手撕豬肉,一樣捲餅內塞滿玉米粒、新鮮烤洋蔥、雜椒、碎芝士及豆蓉,唯一唔同嘅喺包好後再炸一炸,跟住淋上牛油果醬、蕃茄沙沙、酸忌廉,同樣配紅蕃茄醬及黑豆上枱。
炸餅皮包比起大捲餅確喺有一朕朕脆口感,不過,都只喺輕輕面面一層,除此之外,同食大捲餅差唔多。之但喺,個煙燻手撕豬肉個人覺得比烤牛肉好食啲,唔單惹味,煙燻味令豬肉更有個性。
bowl朱古力布朗尼 $42
朋友喺甜點死粉,唔食過甜品難解心癮,小弟對甜品就一樣歡迎之至啦。布朗尼入口暖暖哋,朱古力味超香濃,口感微微濕潤軟身,喺有水準嘅出品,只可惜無加入合核啫,卻伴有士多埤梨、藍莓,及跟一球雲呢嗱雪榚。
廚師晌廚房內默默耕耘,睇得出小店用心做菜,況且,墨西哥菜對大部份港人唔陌生,卻又唔熟悉,而且,相類似嘅餐廳唔多,相信佢哋應有一番作為。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$160

餐廳資料:
Picoso
荔枝角長沙灣道883號億利工業中心1樓101室
2743 8004

沒有留言:

發佈留言