2016年6月15日星期三

中村藤吉 Nakamura Tokichi:村越時空的美味

前文提要下,同老友晌Chibee Chicken and Beer尖沙咀新店嘆完炸雞同部隊鍋之後,意猶未盡,近近哋嚟到中村藤吉(外賣店)再嘆番杯軟雪糕。事後先知佢哋嘅新店啱啱晌美麗華商場開幕,不過,只打算食杯軟雪糕,其實邊間都無所謂。
之前睇唔少食評都話要排幾個鐘先一嚐其美味,香港人就一向喜歡趕朝流,部分人目的就喺要打卡、呃讚。今晚嚟到,唔好話要排,直情睇啱買乜都唔使同人逼、同人爭,補充一句,此時此刻喺星期三晚9:00pm,只有三幾組客,個個都只喺買雪糕,連其他產品都無乜點留意吓(包括小弟),一心只喺慕名試試其抹茶雪糕。
收銀機前嘅兩個餐牌,就印齊多款凍熱茶品及雪糕(抹茶 / 焙茶 / 混合),詳細就唔抄一次,睇相清楚晒。況且,雪糕更有仿真模型做參考,更一目了然。
bowl宇治金抹茶 + 焙茶軟雪糕 $53
心理上,梗喺兩溝着數啲。個窩夫筒夠巨型,又脆口,不過,軟雪糕就唧得唔算滿,雪糕尖緊緊到筒邊嘅高度,而且,一送到上手已經有啲溶溶哋嘅狀況(註:感覺室內喺夠冷氣嘅),幸而,雪糕柔滑細膩,既有奶香,又有兩種茶味,抹茶味甘苦而細緻,焙茶味甘香有餘韻;紅豆蓉亦都清甜不膩,綿綿有紅豆清香,兩粒白玉丸子軟糯好食,唔會得糰粉,煙韌有咬口,沾上雪糕,更添滋味。
小弟非抹茶控,亦唔多崇尚名牌,不過,都幾喜歡食雪糕,今次只試咗佢哋嘅軟雪糕,當然對其甜點嘅了解未夠全面,但喺,$53一杯始終都唔喺平,只可以偶一為之嘅清涼甜點。但講到抹茶依一種味道,真喺有一種穿越時空嘅感覺,歷久不衰。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$53

餐廳資料:
中村藤吉 Nakamura Tokichi
尖沙咀彌敦道118號Mira Mall地下G06號舖
2426 6111

沒有留言:

發佈留言