2016年6月16日星期四

Deer Kitchen 鹿湖小館:鹿續有嚟

嚟觀塘廠廈食飯都唔喺第一次,不過,朋友未試過,所以,帶佢嚟「廠」吓。其實,依家晌廠廈發展飲食,都已經可以講喺頗成熟,仲遍地開,觀塘、九龍灣、新蒲崗、荔枝角、大埔、火炭、柴灣、香港仔……,到處都有。Deer Kitchen,位處較近地鐵嘅年運工業大厦1樓,晌巧明街有後樓梯直達餐廳,無其他較上樓嘅餐廳咁尋幽探秘。
餐廳原來仲有個中文名「鹿湖小館」,如果唔喺入咗嚟,真喺以為佢賣中菜。
由門面,到餐廳內部,都一室以白色為主調,近門口位,更有唔少以鹿為題材嘅雕塑及掛畫,明顯店主應該幾喜歡小鹿。而再往室內走,裝修簡潔樸實,完全唔會覺得自己身處廠廈當中。
翻一翻餐牌,除晚市套餐(1人或2人),散叫嘅分類就包括:沙律、前菜、小食、薄餅、意粉、意大利飯、主菜及飲品。以廠廈嘅餐廳而言,無論晚餐,抑或散點,定價都算屬中高價位,喺咪物有所值就視乎味道上嘅分野。
bowl意大利香草包
先上場喺一小份嘅意大利香草包,雖然香草味唔算好重,但包身非常鬆軟有回彈力,沾一點兒黑醋,已經喺一餐唔錯嘅前奏。
bowl廚師沙律(晚餐)
晚餐嘅前菜有沙律、香芒他他及意大利雲吞,諗住沙律較易一齊分享。沙律菜配上黑橄欖、車厘茄及羊奶芝士,拌黑醋汁,落得足料,沙律菜好爽脆,但芝士味道較濃,亦有少許偏鹹。
bowl西洋菜忌廉湯 $45
是日餐湯竟然用上西洋菜,雖然叫「西洋」菜,但小弟真喺未想過搵佢做嚟做西湯。入口都打得頗滑溜,又帶少少粗纖維,西洋菜嘅味道突出而唔會太古怪,效果比想像中好。
bowl蒜片辣椒脆蝦薄餅 $130
雖然店家無定位喺賣邊個國家菜系,大抵概括叫賣歐陸菜吧,但從餐牌所見,似乎偏向意大行菜,又試試佢哋啲薄餅掂唔掂?
見到依款薄餅有隻鹿仔標誌就知喺廚師推介,薄餅做成長方形,一開六,「餅乾」底,入口脆到不得了,應聲脆開,正;而餅面同樣鋪上茄醬同芝士做餅底,香濃好味,大蝦做咗層脆漿,加入蒜片同辣椒,已向店員問可唔可以減辣,做成一隻辣椒程度,但辣度依然唔少,卻喺好惹味刺激,蝦肉爽口,不愧為推介。
bowl法式慢煮油封鴨脾 $248(晚餐)
照睇字面,鴨脾應該先慢煮,後煎封,故鴨脾咬落肉質十分嫩滑,單以刀叉已輕易拉出絲絲鴨肉,又充滿油香,做得有水準。不過,伴菜個人就覺得唔太理想,薯仔切成片,但炸得比較油;翠玉瓜切絲太過幼細,失卻佢本身帶脆嘅口感,喺整道菜美中不足之處。
bowl鮮奶咖啡 +$10(晚餐)
杯咖啡無乜點拉花,感覺應該唔會太專業嘅沖調,還好嘅喺至少唔喺機沖,都有打奶泡,攪勻後口感尚算綿密芳香,只喺細滑度唔均勻。
bowl藍莓水果茶 $40
店內有數款水果茶,但估唔到水果茶喺咁大杯,雖然話藍莓,但本身加入咗唔少水果,所以,烏龍茶中滲出濃濃果香,反而,令藍莓味變得唔突出。
忌廉湯同個薄餅都睇得出廚師花過心思去創作菜式,做食飲,真喺少啲心機都唔掂,晌依個年代,唔可能單靠一、兩味走天涯,聽店員講佢哋都不時換款,新菜式會陸續有嚟。店員招呼殷勤,主動幫我哋換咗幾次碟。餐廳最近仲做折扣推廣:身分證號碼有6字就有折,一個6字9折,兩個6字8折,三個6字7折,小弟身分證號碼有兩個6,叫做慳唔少架!

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$215

餐廳資料:
Deer Kitchen 鹿湖小館
觀塘巧明街119-121號年運工業大厦1樓B3
3706 5298

沒有留言:

發佈留言