2015年10月29日星期四

Pret A Manger 百特文治:芝味.滋味晚茶

嚟到灣仔會展睇展覽,唔經唔覺睇到好晏,仲有一段時間先到食晚餐嘅時間,夜晚又有其他行程,所以,就不如兩餐夾一餐搞掂,下午茶加個早鳥晚餐,攝埋個中間時間,偷得浮生半日閒,唔使四圍盪。
我記得灣仔海港中心依間Pret A Manger以前唔喺咁,只喺地鋪一間,座位都晌晒鋪外。而依間新鋪鋪面骨緻啲,地下有少量座位,樓上卻寬敞闊落,最好坐自不然揀梳化位,又有免費wifi,所以,都迤耐少少。
佢哋有啲下午茶套餐好抵吓,以往曾試過佢哋啲手製盒裝蛋糕,確喺唔錯,一件都要賣$27,依家加多杯咖啡(或茶)都喺$38,好划算。所以,介紹個下午茶先,查實喺食咗個通粉,之後先食件蛋糕嘅。
是日嘅蛋糕只得兩款:藍莓芝士餅及歌劇院蛋糕,同樣賣$27,選後者因喺味道之外,做餅手工複雜好多,感覺更抵。
bowl歌劇院蛋糕 $27
真喺幾有水準,側面睇都見到一層又一層嘅組合,層次分明,底層帶微微濕潤嘅朱古力蛋糕,之上有咖啡忌廉、朱古力軟漿、微濕嘅海綿蛋糕,真喺味道多變富層次,既有朱古力嘅濃味,又有咖啡香,難得無傳統嘅甜得太過份。其實,只賣$27,食手功都抵啦! 
bowl蒸餾咖啡 $24
套餐只備有一般蒸餾咖啡,但醇香度都已經唔錯。如想飲其他款式,如鮮奶咖啡,意式泡沫咖啡……,加錢就可以嘞。
講明下午茶、晚餐夾為一餐,主食就要咗個焗通粉,因為晌度食三文治就試得多,熱食就好似無乜點試過。佢啲熱食唔平,但計及質素,以及餐廳環境,如果你純粹嚟快食快閃,就一定喺唔抵,但輕鬆食吓嘢,坐吓,嘆吓,咁又唔同。
bowl焗芝士風乾火腿通粉 $49
個通粉睇落份量好似好少,女生食就絕無問題,不過,以一般一餐計,男生食就只可以講喺還可以。通粉內除有風乾火腿,仲有啲椰菜花及車打芝士,法式白汁好香滑,奶味比較濃,而火腿喺意大利風乾火腿,唔喺普通貨色嘅煙肉,食得出鹹香細緻啲。
一份通粉,一件蛋糕,一杯咖啡,來一陣陣小歇,好味嘅食物,都要有好心情去配合。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$87

餐廳資料:
Pret A Manger 百特文治
灣仔港灣道25號海港中心1樓111-113號舖
2877 3686

沒有留言:

發佈留言