2015年5月29日星期五

富士山 55 Fujiyama 55:沾沾自喜

小弟對日本嘅沾麵認識唔深,都只不過兩年前晌「麵屋武藏」初次接觸沾麵,以黑蒜油為主嘅「汁底」,將麵條沾過後放入口,嗰種濃香得化不開嘅味道真喺印象頗深,不過之後亦無特意追捧。近嚟見「富士山55」爆咗上嚟,引發再試沾麵嘅意欲,既然好友搵到,就更加順水推舟前往一試。
我哋嚟得早,客人唔多,但食到8:00pm離開時,有八乘幾滿。整間鋪唔大,呈長形,一眼睇晒,有多張4人枱,部份喺面壁嘅吧位,而半開放式廚房可以讓客人睇到師傅做麵。
水泥牆身帶點粗獷,木枱木櫈木地板,加和風燈籠高高掛,平實中滲出親和感。但最引人注目,或許喺牆上介紹拉麵嘅手繪插畫,非常得意。
一如好多細嘅日式麵店,所賣嘅款式唔會太多,店家主打嘅沾麵就只有恆常嘅4款(特濃豚骨沾麵、豚骨沾麵、濃香櫻蝦沾麵、辛辣沾麵)及1款季節限定(牛介沾麵),定價$78-$88。此外,為照顧唔同人嘅需要,亦提供4款拉麵選擇(白湯豚骨拉麵、濃香櫻花蝦拉麵、二朗系拉麵、辛辣拉麵),同樣定價都喺$78-$88嘅範圍。無論食沾麵定拉麵,客人都可按喜好揀麵條硬度,以及要求走蒽、走筍,更可以額外俾錢再加多啲配菜,如叉燒、半熟蛋……等等,亦另備有煎餃子及雞軟骨棒兩款小食。
未食過沾麵嘅朋友唔使擔心,牆上貼有「溫馨提示」教你點樣品嚐正宗日本沾麵,晌度就唔多抄一次嘞,自行按圖索驥,一睇就明!
除咗俾錢加配菜外,枱上有即磨黑胡椒、昆布醋、七味粉同辛辣嘅漬醃高菜。
bowl濃香櫻蝦沾麵 $88
友人所點嘅櫻蝦沾麵,基本一大碗麵條都包括叉燒及溏心蛋(半熟玉子),另加紫菜(+$10),此外,亮點就落晌兜櫻花蝦豬骨湯身上。
滔少少一試,櫻花蝦豬骨湯質感帶黏,因湯中加入大量櫻花蝦乾,所以,每炷麵條都沾滿蝦乾。而湯汁味道本身頗濃香,食完叫店員加番啲鰹魚清湯平衡返個鹹度,咁就夠圓滿嘞。
順帶講埋啲叉燒及溏心蛋,薄切嘅叉燒肉質鬆化,帶點脂香,屬偏瘦類型;而溏心蛋嘅蛋黃色澤閃亮,流心盪漾,格外誘人,味濃柔滑,怪唔之得見隔離枱位哥仔仲要額外加兩份半熟玉子啦!
bowl特濃豚骨沾麵 $78
雖然有個季節限定嘅牛介沾麵,但經店員介紹後,都喺想食番個特濃豚骨沾麵。小弟愛食竹筍 (+$10) ,而黑木耳 (+$10) 又有益,所以加錢添依兩款配菜。配菜跟麵條,堆起一大碗,份量真喺唔講得少。
個特濃豚骨湯果然夠濃香,尤其湯面再加一小撮魚介粉,誇張少少講,有畫龍點睛之效,口感又唔會太漿口。小弟選「固麵」,即喺粗啲較硬身,表面面積大咗自不然沾汁都沾多咗,味道亦濃啲,不過,個硬度就未必個個人都可以接受到。又順口講講,湯汁初上枱時唔喺滾熱辣,如果食食吓覺得啲湯汁攤涼咗,每張枱上有電磁爐供翻熱,讓客人食得更滋味。
如果咁都唔夠飽,可以剩餘嘅湯汁追加一客日式芝士雜坎((+$20),即喺加入一碗白飯同芝士碎連湯汁同煮而成嘅「意大利飯」。因為有啲吧位,就算獨自一個人嚟,同樣可以食得沾沾「自」喜。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$98

餐廳資料:
富士山55 Fujiyama 55
銅鑼灣伊榮街9號欣榮商業大廈地下1號舖
2363 3334

沒有留言:

發佈留言