2014年5月29日星期四

Classified:Jam心賀禮

食果醬其實真喺無咩心得,細個時最鍾意喺用羅拔臣黃梅占做油占多,另外羅拔臣仲有隻檸檬占,搽梳打餅清香好食,早年都仲有機會晌華潤見到,依家好似消聲匿跡。不過,近年老婆就較喜歡法國嘅聖桃園(St. Dalfour)果醬,尤其藍莓味,一來晌超市就買得到,二來貪佢講明成分天然,又無添加,更含一半成份果肉,都只喺三十零蚊一樽(284g-300g),抵食喎。年初,收到食友一份生日賀禮,喺嚟自Classified,屬英國產品嘅Strawberry and Champagne Preserve Extra Jam。
本來都無打算寫食評,因為都唔知點寫好,不過,最近意外獲贈大師級所做嘅黑松露鴨肝醬,齋配梳打餅已食得到鴨肝醬嘅綿滑,其獨有嘅酥香。不過,眾所周知,鵝肝醬、鴨肝醬都喺比較濃味,肥膩感偏重嘅食材,心想:搭果占做多士又點呢?士多啤梨香檳果醬拼鴨肝醬多士,原來OK喎,味道都唔會太古怪,甜甜酸酸嘅士多啤梨香檳果醬,跟濃味嘅鴨肝醬,有種相互中和、平衡嘅作用,入口會清新少少。
不過,款果醬個味道本身唔好太期待有咩香檳味,因為睇番背後招紙嘅成份,香檳只有3%已而。而且,亦有加入一啲化學成份,算不上好天然。一樽果醬有成454g,啱啱好一磅重,都幾「襟」食!
好奇究竟要幾錢樽,就晌公司附近嘅Classified望望,原來都要成$70一樽,真喺大手筆,藉此再次多謝食友嘅精心賀禮!
其實朋友間送咩都好開心,就算喺樽羅拔臣都一樣咁歡喜,不過,就千祈唔好喺惠康嘅特惠牌,超平,但真喺唔得囉!

個人評分
味道:6/10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$70

餐廳資料:
Classified
中環皇后大道中18號新世界大廈1樓1號舖
2567 3454

沒有留言:

發佈留言