2012年10月14日星期日

薩莉亞意式餐廳 Saizeriya Italian Restaurant:薩得盛起

康樂及文化事務署轄下都有幾多特色嘅公園,小弟所住嘅美孚,附近嘅荔枝角公園內就有個「嶺南之風」,古雅盎然;早前同細胞小組去過上環嘅中山紀念公園,大大幅草地,悠然開朗;今回則嚟咗黃大仙山上嘅蒲崗村道公園,特點喺有個頗大嘅單車公園,細路仔可以晌單車場兜吓圈,大人就可以晌架空單車徑度踩,各得其所,唔使入到新界咁遠,都喺多得住晌同區老友Chris引路,先知九龍有此「景點」。一大班人玩完就梗喺要搵食,由公園行無耐,10-15分鐘左右,就去到慈雲山中心,嗰度大把選擇。
有茶記、西餐廳、日本嘢、快餐店、潮州鹵水、中菜、越式湯粉……等等,老友Chris推介嚟薩莉亞食意大利嘢,因為平靚正!薩莉亞意式餐廳個名都聽過,依間日本過江龍晌香港依家都有成9間店,小弟經常出沒嘅荃灣區都有,只喺唔多就腳一直無試過,既然今晚Chris兄介紹,當然不假思索就喺食佢啦,最鍾意有人提議食乜,去邊度食,唔使小弟絞盡腦汁。

好彩Chris兄派個仔一早去輪籌,我哋去到門口,真喺盛況空前,「薩」得盛起,排隊等位者眾,我哋又一行大人細路成11個咁多。最後,店員問我哋前後兩張6人卡位得唔得,有得坐,當然梗得啦,唔使啲細路仔呆企。由於晌門口戙咗個全頁餐牌,分為沙律、湯、前菜、比薩、焗飯通粉、意大行粉、扒類、甜品等8大類,趁等位之時已可以盤算想食乜,此外依度話晒Chris兄主場,佢成日一家落嚟食,滿口都喺推介菜式,所以今晚依餐真喺唔使點諗,非常多謝佢呀!
店內無乜意式裝修,甚至可以講話只喺一啲基本裝修,一切從簡,簡單得天花都只喺裝啲小吊燈,普通嘅木枱加藤椅,感覺有少少快餐店嘅格局。從簡不單止室內環境,餐具一早放晌枱上,全自助。但服務算唔錯,上菜夠快,收拾夠密,侍應唔多,但真喺勤快。
bowl蒜汁燒魷魚 $23(前菜)
喺較新嘅出品,原隻魷魚以鐵板形式上枱,配以自家製蒜汁,魷魚有少許韌,但都尚算OK,蒜汁做得頗惹味。
bowl意式菠菜伴煙肉 $17(前菜)
意國嘅家常菜式,講真賣相其實有啲「肉酸」,不過味道唔錯,菠菜中帶點煙肉鹹香,仲註明用上特級初榨橄欖油,算喺咁啦。
bowl芝士焗薯角 $17(前菜)
又有煙肉,薩莉亞啲菜式幾鍾意用煙肉,還好嘅喺佢哋用嘅煙肉唔算肥,肉多過膏。依個芝士焗薯角查實幾好食,連皮嘅薯角被白汁芝士包圍住,一啖過薯角、煙肉、芝士,香濃滋味,賣$17咋,非常抵試!
bowl煙肉菠蘿比薩 $29
廿幾蚊個薄餅,去超市買個雪藏貨都唔得呀!但薩莉亞嘅吸引力就喺在於價錢,佢嘅薄餅件頭喺8吋批,比必勝客啲細批大少少。雖然個批底好一般,薄又未至於餅乾批底咁脆,厚又無話好似厚批咁麵包感,介乎兩者之間啦,但喺落料無將貨就價,煙肉菠蘿鋪滿批面,蕃茄醬、巴馬臣芝士不缺,整之豐富。
bowl地中海海鮮比薩 $35
薄餅類一共有7款,零售價$29-$35,見咁平就試埋佢最貴嘅地中海海鮮比薩。雖然賣相唔太靚,但同樣落足料無欺場,海鮮料包括蝦肉、魷魚、煙三文,加埋濃濃芝士香,就算蝦肉魷魚唔喺咩新鮮貨色,都只喺$35就有依份享受,性格比依然算高啦。
bowl肉醬焗長通粉 $27
「肉醬焗」喺一款經典而簡單嘅意菜菜式,濃濃嘅肉醬芝士頗香,長通粉亦有咬口,薩莉亞依個肉醬焗長通粉做得不俗。
bowl墨魚汁意大利粉 $29
一客墨魚汁意大利粉份量唔少,烏卒卒嘅墨汁麵似模似樣,內裡仲有好多魷魚圈、魷魚鬚,撒埋一把香草上面。雖則墨汁味唔喺超濃郁,不過,啲意粉做到煙韌有咬口,整體可算不過不失。
bowl甜蝦多利亞 $27
跟上面個芝士焗薯角差唔多,只喺薯角變蝦仁,煙肉被篩走,加個飯底,就成為白汁芝士甜蝦焗飯。個白汁芝士焗得帶些微焦香,又撤啲芝士粉增強芝士香味,撈飯好正,果然喺簡單好味嘅組合。
bowl野菌忌廉意大利飯 $27
全店唯一一款意大利飯,對此飯抱有期望,但亦喺今晚較為失望嘅一款主菜式。雖然話配黃薑飯,較健康,但飯粒太濕漉又無咬口,口感似湯飯,再者野菌香味亦稍為弱,所以未達期望中嘅效果。
除食嘢底,飲嘢喪抵,自助飲品吧,大人收$12/位,3-12歲小朋友只收$8/位,有百事可樂、七喜、橙汁、雀巢檸茶、咖啡、紅茶、美祿,無限添飲,晌餐廳飲一杯都唔止依個價啦。唔飲嘢咁又點,冷熱水都喺晌自助飲品吧度自取,而埋單時侍應會問你有幾多人享用咗「自助飲品吧」,完全講過信字,平成咁我估你都唔好意思仲要報細數呃人啩?
雖然碟頭份量細,但個售價咁平,叫多幾款都唔覺大問題,仲可以試多啲嘢添!總之啲細路食得開心,我哋班大人又試得過癮,成件事就喺咁簡單!題外話,睇完上面啲相,唔知大家有無留意,餐牌中嘅相所用嘅器皿,跟實際出菜時嘅器皿喺一式一樣,咁多款菜式都全中,相信喺晌管理中嘅要求,你話如果連賣相都做到一模一樣,感覺喺變得何其有趣呢!

個人評分
味道:6/10
環境:6/10
服務:7/10
抵食:10/10
平均每人消費:HK$50

餐廳資料:
薩莉亞意式餐廳 Saizeriya Italian Restaurant
慈雲山毓華街23號慈雲山中心6樓611-614號舖
3421 1670

沒有留言:

發佈留言