2024年6月7日星期五

魚你相聚:「魚」願以嚐

雖然老婆就比較鍾意晌屋企煮、晌屋企食,因為覺得自己煮會健康啲,不過,我哋依家大多數嘅星期五都會出街食,一來幫手推動下本土經濟(查實一個禮拜一餐半餐真喺幫唔到幾多),二來都想輕輕鬆鬆食餐飯,乜都唔使搞。經在地好友介紹,今晚就近近哋嚟到「魚你相遇」食下酸菜魚。
餐廳格局細細,雖然喺賣川菜,不過,環境就似茶記,老實講我哋嚟都喺食餐便飯,所以,環境唔喺太大考量點,乾淨企理就可以喇,最緊要喺啲嘢食啫。而成晚所見,大部分時間都有9乘滿,有時候甚至見要等位,睇落亦唔少喺街坊,相信喺有番咁上下質素先會咁旺場。
川菜即喺辣嘢,小弟唔食辣喎,老友喺咪玩嘢,當然唔喺啦,佢話有啲湯底只喺微辣,更有一款喺唔辣嘅蕃茄湯底。魚類嘅選擇多,啲一人套餐嘅配搭又夠彈性,此外,仲有煲仔飯、小食、大大盤嘅酸菜魚,好多選擇,定價亦唔算貴。
bowl鱸魚片配蕃茄濃湯 $76
唔使多講,老婆就一定喺揀呢一款蕃茄濃湯,選上鱸魚就貪佢魚味濃啲,又比較鮮甜,而配料就揀豆腐皮、娃娃菜,佢話唔使要主食,阿姐就話可以揀多款配料,就搭埋萵筍,阿姐處理得夠彈性。個蕃茄濃湯幾唔錯,蕃茄味突出,濃郁酸香,飲落好醒神。萵筍薄薄哋仲有份爽脆感,豆腐皮好似啲上海百頁咁,煙韌有豆香,初時以為喺類似港式嘅腐皮,而主角鱸魚入口非常之嫩滑,好有魚鮮味,十分鮮甜,整道菜式極之啱老婆口味。
bowl鯛魚片檸檬酸菜湯 $76
我就對呢個檸檬酸菜湯非常有興趣,加上佢標註只喺一隻細辣椒辣度,問過侍應都話唔會好辣,再加上嚟到啲紅卜卜嘅辣椒放喺面,可以夾走減辣嘅,就會變得辣度更溫和。我再將啲檸檬篤爛去,攪勻之後個湯真喺非常有特色,酸酸辣辣再有啲清爽感。配菜揀咗生菜同黑木耳,仲混有唔少酸菜,主食選米線,一大碗米線另碗上,夠晒我哋兩公婆食,米線口感滑溜,掛上湯底,好好味。我就揀咗配鯛魚片,同樣好嫩滑,有少少爽脆感,一樣咁好食。溫馨提示,啲魚有機會有少少細骨,食嘅時候都要小心啲。
bowl紅豆冰奶茶 +$15
小弟一向都鍾意嘆杯奶茶,而老婆就鍾意食紅豆冰嘅紅豆,所以嗌呢杯就滿足到大家。雖然呢度唔係茶記,但估唔到個奶茶底比預期中好,醇香又夠濃,紅豆嘅份量亦都唔少,而且煮得夠腍,入口有起沙嘅感覺而且好清甜。
怕你食完一口辣氣未散,晌收銀櫃枱前,放咗啲薄荷糖,自由取用!
睇見隔離枱幾個大姐點咗大份嘅酸菜魚,嚟到超超超大碟嘅酸菜魚,外觀確喺非常震撼,仲大讚食得過癮,雖然我哋就無試酸菜魚,不過,單以今晚所試嘅兩款湯同啲食材,已感受到嗰份質素。

個人評分
味道:9/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$84

餐廳資料:
魚你相聚
地址:長沙灣長沙灣道391號地下1號舖
電話:2328 2699

沒有留言:

發佈留言