2023年5月26日星期五

裕記大飯店 Yue Kee Restaurant:下午茶奇「裕」記

之前帶朋友行過大欖郊野公園由深井至屯門一段,雖然途程長,但易行,又有唔少觀景位,今次就詢眾要求,帶老婆嘅朋友行同一條路線,不過就由屯門起步,深井結束,目的就喺落深井食燒鵝。當中有朋友建議嚟「裕記」,稍為睇高一線,所以,就走咗入去幫襯佢。 
其實,裡面嘅用餐區喺以好幾幢村屋嘅地下嗰層所組成,分晒房號,左穿右插,少少似迷宮咁,真喺要有職員帶。由於每區用餐區都喺村屋,所以地方唔會好大,但擺得啲枱就好密麻麻,已經無乜通道俾人行,裝修亦喺簡簡單單。而為方便管理,佢哋都將啲客人逼埋去同一幢村屋,所以入嚟嘅時候,我哋個房就坐滿人,其他房就空洞洞。
餐牌就大大本,有啲難影,不過,好彩臨尾喺接待處有堆單張攞,一次過掃描出嚟,就一目了然知道有咩食、價錢收幾多。
此外仲有啲唔同嘅套餐,我哋一行7人,得我一個男丁,加上今餐當喺下午茶,其實真喺唔會食得到好多嘢,但嗰個阿姐就不斷說我哋嗌套餐,成日講唔夠食,搞到我都有啲炆炆哋。
bowl五福滷水拼盤 $190
點個鹵水拼盤當前菜就最好不過,可以樣樣都試啲,當中包括鴨腎、鴨翼、鵝腸、豬腳仔、海蜇,陣鹵水味嚟得清香淡雅,唔好太嗆喉,沾上白醋確喺唔錯。
bowl燒鵝例牌 $165
侍應成日想我哋叫半隻,其實叫例牌都有多架,因為同枱有啲人喺唔食得鵝,加上女士多,叫例牌即喺1/4隻鵝,確實非常夠。眼見成碟都喺鵝,唔會話下面墊埋啲豆腐之類,所以,都幾足份量。不愧為炭燒,外皮甘香脆口,鵝肉嫩滑富油香,甚有質素。
bowl瀨粉 $20
燒鵝瀨喺大家嘅情意結,不過,呢度無單一碗燒鵝瀨賣,所以,叫咗碟燒鵝例牌,就再加幾碗瀨粉共享。不得不講佢哋啲瀨粉,真喺唔錯,滑溜得嚟有少少韌勁,唔會話浸到淋晒,個湯頭亦都幾清香。
bowl魚肚肉碎浸時蔬 $108
同枱各位都喺講健康嘅人,所以,點都補番一道蔬菜菜式,呢個浸時蔬就最好喇,有魚肚、瘦肉碎,襯得嚟又唔會話好寡,時蔬嘅湯亦都清清哋,又有點鮮味。
bowl薑米蛋白菜粒炒飯$130
另外,除以瀨粉墊墊肚,仲揀咗個最清嘅炒飯, 薑米行氣活血 ,蛋白、菜粒絕對喺健康食材,加埋呢個飯炒得唔錯,飯粒分明,食落幾爽身,唔會好油膩,所以,就算只喺薑米、蛋白、菜粒,都唔會覺得好齋。
bowl樽仔奶茶 $22
睇我哋一生嘅裝束就知喺行完山,所以,個侍應阿姐不斷問我哋使唔使要啲嘢飲,前前後後問咗好幾次,最後,怕咗去煩,叫咗兩樽樽仔奶茶「些牙」 吓,睇餐牌以為好大樽,嚟到同隻茶杯對比下,查實細到無譜。相信啲奶茶都係托附近茶記幫手製作,所以,其實質素喺唔差嘅,茶味濃郁,亦都算香滑。
計埋茗茶$12位,花生$10碟,要咗我哋兩碟錢,再加埋一,都食咗近九嚿水,算喺高消費一餐嘅下午茶。其實,晌附近好幾間由中餐廳兼營嘅茶記,亦有提供燒鵝瀨,仲喺下午茶餐嚟,之前就曾經食過「傅記」,對比下相宜好多。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$126

餐廳資料:
裕記大飯店 Yue Kee Restaurant
地址:深井深康路9號地舖
電話:2491 0105

沒有留言:

發佈留言