2023年5月14日星期日

名世鮮小廚:「名」過於實

呢間舖前身喺間西餐廳,早幾個月前轉手做咗茶記小廚,襯完咗聚會就同老婆、一位朋友嚟到食餐晏晝。其實喺附近都有好幾間茶記,已經算喺好大競爭,佢個位仲要偏埋一邊,相信有啲法寶先能夠做得住。
由於餐廳喺接上手繼續做,所以,內裡嘅環境無變,依舊喺西餐廳嘅格局。無論絨櫈定藤椅,都算舒服好坐,不過,燈光有啲暗,但我哋揀咗窗口位,所以,影響唔大。
午市時段,可揀嘅有常餐、碟頭嘢、炒粉飯麵、泡飯、焗飯……等等,都喺茶記慣常見到嘅選擇。雖然呢度嘅招牌喺海南雞飯,不過,老友話食過 覺得麻麻哋,所以,我就試咗另一款沙薑雞飯。
刀叉、筷子放咗喺枱邊嘅藤藍,仲有少少基本調味料,順帶一提啲服務,態度就真喺麻麻哋,尤其是有位女侍應,成碟炒貴刁掟落枱面嘭嘭聲咁 ,唔喺誇張,我哋都O晒咀,但另外一位男店員就好好多。
bowl乾炒牛河 $58
呢度最可取嘅份量非常十足,無論邊一碟,我哋所叫嘅碟頭都大大份,而朋友所叫嘅牛河,睇樣就好對辦,色澤都炒得好靚好,味道亦唔錯,牛肉好腍滑,只喺嫌油咗少少。
bowl馬來炒貴刁 $58
老婆嘅炒貴刁都算喺炒得有水準,唔單止料多,都炒得好「勻巡」,味道帶少少咖哩香,食落好惹味,不過份量真喺超大,我幫佢頂咗1/3碟有多,哈哈。
bowl招牌沙薑雞飯 $58
初時諗住啲雞就咁斬就上到碟,以為喺我最快有得食,但估唔到佢哋食咗一半,我碟嘢都仲未見影,相信喺漏咗單(喺女店員落單),追問嘅時候,個男店員就話整緊,需要啲時間,感覺有啲奇怪,因為你嗰啲雞嚟到唔喺好熱咋喎。貴為招牌,點都會有啲期望,佢哋啲沙薑喺另外碟上,好似做個汁咁淋落啲雞度,雞肉都算唔錯 ,雖未至於好嫩滑,但至少唔會「嚡烚烚」,不過稍嫌皮下脂肪多,個沙薑調校都有少少鹹。
bowl熱奶茶
餐飲都喺嘆返杯熱奶茶,話晒呢度算喺茶記,估計唔會太差。色澤幾好,入口茶底唔錯,算芳香,但以個人口味而言,茶奶比例差啲啲,唔夠奶香,口感亦唔算順滑,唔差,叫OK咁啦。
餐廳名用上「小廚」,感覺以小炒做定位,唔知啲小炒會唔會好啲呢,不過,就無打算再嚟,皆因附近有幾間茶記就較為心水!

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:6/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$58

餐廳資料:
名世鮮小廚
地址:葵涌石文徑1號葵英樓地下10號舖
電話:3954 5397

沒有留言:

發佈留言