2022年4月9日星期六

香港人冰室 HongKongers' Cafe:鮮油多夠「港」究

做完運動之後嘅最佳後續,就喺嘆個下午茶先散水,雖然小弟對長沙灣呢區都唔太陌生,不過,今次嘆下午茶嘅地點「香港人冰室」就喺由老友引路,位處後街嘅順寧道,比較閒靜。
叫得冰室,就即喺茶記,內裡喺典型茶餐廳格局,左右兩邊喺卡位,中間就喺啲4人方枱,感覺幾實都覺得有少少逼。而一邊牆身貼上香港嘅璀璨夜景大圖,加上店家嘅大名,整體都幾乾淨企理,我哋就接近下午茶時段尾嚟,所以,客人都差唔多食完走晒。
簡單嘅調味料、紙巾放晌枱上,各式餐具就放晌枱側抽櫃,又喺經典嘅便民設定。
嚟食下午茶,目標就喺下午茶餐啦,平平哋嘅有啲三文治同包類,貴啲、又飽肚啲嘅有薯條沙律餐、炒粉麵餐,慣例包熱飲,凍飲加$3。
此外,晌卡位旁嘅牆身,貼咗張斑蘭鮮油多餐,小弟對呢個有興趣喎,因為平常都鍾意食菠蘿油,但呢度就無供應,正好搵佢做替代。
bowl斑蘭鮮油多 $29
送到嚟,晌外圍側邊睇唔覺得乜嘢,但拎上手睇睇中間,厚厚一大片嘅安佳牛油,咁先似樣。雖然,多士就烘得唔夠深度,外層未喺好脆口,亦只喺微暖,但一口咬落冰涼嘅牛油片,真喺幾爽,而裡面搽咗唔少斑蘭醬,微微甜,陣陣斑蘭香,跟牛油好夾。
bowl熱奶茶
嚟到茶記,熱奶茶喺必然之選,最鍾意喺用上大瓦杯,既喺情懷,又較保溫。奶茶嘅色澤好對辦,深褐色得嚟有光澤,入口茶底醇厚之餘,茶、奶嘅比例好,味道平衡,口感幼滑,喺一杯沖得有水準嘅奶茶。
bowl斑蘭西多士配沙律 $36
友人話佢西多士食唔少,大多數中間都喺花生醬底,但見呢度斑蘭醬,咁就要試試,為減低少少罪惡感,所以,就配健康啲嘅港式生果沙律。佢話斑蘭西多味道唔錯,入口鹹鹹甜甜,而啲沙律亦幾好食,食落有份兒時情懷。
bowl公司三文治拼薯條 $45
另一邊兩位友人就夾埋食一份公司三文治,連埋啲薯條,真喺好大份,絕對夠兩個人食,而且,啲公司三文治用料十足,計有餐肉、火腿、生菜、蕃茄、雞蛋,啲包又烘得夠脆,再者,啲薯條香脆不油,做得認真。
做完運動,再食個輕怡下午茶就特別爽,難得此時此刻客人又唔多,多謝老友嘅好介紹!

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$29

餐廳資料:
香港人冰室 HongKongers' Cafe
長沙灣順寧道29-39號新寧閣地下D號舖
2551 2168

沒有留言:

發佈留言