2022年4月5日星期二

OK便利店:OK = OK

有次同老婆晌屋企附近行完轉短山上石梨貝水塘,之後入咗Circle K打個轉,初頭諗住買啲嘢飲吓就算,再返屋企煮嘢食,但發現有啲即買即食嘅薄餅,咁就改改策略速食薄餅。
呢間Circle K有少少特別,就喺裡面有個烘焙廚房,不時都有新鮮出爐麵包賣。而上述嘅薄餅,都喺晌店內焗製,可謂新鮮出爐。
啲薄餅睇落唔錯,又唔貴,故決定買個返去試吓。口味仲有好幾款選擇,如辣肉腸、夏威夷、煙肉蘑菇……店員話不時轉款。此外,仲提供一啲雞翼、雞鎚小食,亦都唔貴啊!
最後,買咗一款薄餅,再加蛋撻,啲蛋撻一買就要4個,即喺兩盒(每盒兩個),既然喺兩個裝嘅包裝,點解無兩個兩個咁買,試過之後明白點解。
bowl燒汁海鮮雜燴薄餅 $22
拎到返屋企當然唔會熱焫焫,所以,我哋都稍微放入焗爐烘番熱少少。你見都算叫幾多料,又加咗唔少芝士,唔會太hea,而厚身嘅批底咬落軟熟,廿蚊貨仔,真喺算唔錯架,比起啲急凍就肯定好食好多,最緊要都方便嘛。
bowl蛋撻 $14 / 4個
單賣一個標$5,比起周邊嘅麵包鋪,唔喺平,佢哋喺包裝好,每盒喺兩個,所以,基本上無一個個咁賣,而買兩個又好唔抵喎,故此,大多數嘅人都被綑綁一買就4個。啲蛋撻望落真喺幾靚仔,但味道真喺麻麻哋,唔喺難食,但無乜蛋香,反而有陣陣好重嘅奶粉味,總之,感覺有少少怪怪哋,幸而撻殼都脆,叫做還可以。
之前都有試過佢哋啲麵包,其實都幾OK架,不過,今次嘅蛋撻真喺麻麻。

個人評分
味道:6/10
環境:-/10
服務:-/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$15

餐廳資料:
OK便利店 Hot & In 美食吧
葵涌景荔徑8號盈暉薈地下G-04號舖
電話欠奉

沒有留言:

發佈留言