2021年2月28日星期日

嘆得起冰室 Taan3 Tak1 Hei2 Cafe:定價超驚「起」

晌屋企嗰頭行完短山,較鍾意以長沙灣一帶作為落山嘅終站,因為沿青山道一路行,有好多茶記,又可以乘機嚟嘆下午茶。有好幾家都想試,不過,望入去好多人,又好逼,最後,揀咗近尾嘅「嘆得起」,出奇地少客喎。
由鋪面,到餐廳內櫳,都喺一派湖水藍嘅色調,雲石枱配木椅,牆上掛上大電視俾客人「撈飯」,其實,格局跟一般茶記無異,但勝在地方夠大,又整潔企理。
而最搶眼突出喺入門口部份,牆身裝上霓虹光管,寫住「香港人,比D掙扎」。
而餐具,一如好多茶記,就放咗晌枱側嘅「機關」櫃桶,餐具充足,排列整齊,就睇得到店家晌管理上都無偷懶。順帶一提,店員嘅招呼都好殷勤有禮。
下午茶時段嚟,就梗喺食下午茶餐啦,底面兩頁,有成20款式茶餐,算喺選擇多,輕怡嘅又有,飽肚嘅又有,而且,定價都相宜。
順便影埋個基本餐牌俾大家參考,同樣選擇多多,常餐、碟頭、小炒……一應俱全。相信都有啲午餐、晚餐之類,不過,下午茶時段無放出嚟,就費事問人攞嚟睇。
bowl雙拼三文治餐 $22
一份新鮮製作嘅三文治賣廿零蚊,仲可以雙拼,已經叫抵啦,依家仲包埋嘢飲先喺$22,感覺真喺蝕住做。不過,更吊詭嘅喺,晌主餐牌有寫散嗌雙拼三文治賣$24,但下午茶餐就反高潮仲要平啲賣$22,兼包埋餐飲,會唔會變咗迷你版,將貨就價?完全喺貨真價實。
bowl鹹牛肉炒蛋三文治
三文治好快送到嚟,要咗鹹牛肉加炒蛋,睇相都睇到,堅多料,無欺場。由於新鮮製作,入口啲料喺熱辣辣,炒蛋又夠滑,鹹牛肉份量足,真喺好食。
bowl熱奶茶
杯餐飲可以講直情喺送嘅,不過咁,個人而言,杯奶茶就一般般喇,奶味重,茶底弱,所以,入口缺少咗港式奶茶嗰種芳香馥郁感。
雖然,杯奶茶喺一般咗啲,但份雙拼三文治絕對喺令個茶餐嘅性格比推到高點。

個人評分
味道:9/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:10/10
平均每人消費:HK$22

餐廳資料:
嘆得起冰室 Taan3 Tak1 Hei2 Cafe
長沙灣青山道373-379號昭德大廈地下A及B號舖
9373 7363




沒有留言:

發佈留言