2021年2月27日星期六

南小館 The Dining Room:「南」得一聚生日飯

細佬生日,例牌約埋一齊食餐飯簡單慶祝一下,舊年就因疫情無搞過,今年都諗住搞唔成,但最近除恢復番晚市有堂食外,仲可以4人一枱,所以,先決定約出嚟。其實,跟一眾老友嘅飯局基本上成年都無搞過,平時唔喺同老婆,就喺一支公,或者三幾個相熟嘅行山友行完山快閃一餐下午茶而已。呢晚,就約咗晌青衣城嘅「南小館」,我同老婆就順道晌UA睇場公餘場(後記:估唔到就喺同UA嘅告別之約,我手上仲有幾張戲票換領券呀)。
「南小館」無得訂枱,所以,細佬妹提早到場撳飛攞位,不過,就算星期六晚飯市高峰時段,由於疫情持續,都未有爆場。咪睇門口好似好多人,其實,不少喺等外賣。之但喺,目測都有八乘幾滿,而餐廳裝修簡約,一室以白色為主調。
點菜紙亦喺等於餐牌,有咩選擇就晌晒點菜紙度,大致叫分為10類,小弟就唔嘥時間抄多次出嚟,掃描張點菜紙俾大家參考吓。點菜紙都有寫明,茶水就$6位,餐前小碟$9碟(1-4人),當然要收埋加一啦。
bowl餐前小碟 $9
晌大家仲研究緊想食咩之時,就邊食啲小食邊諗,小食喺鹹脆花生同香辣菜脯,前者鹹香清脆,後者就爽脆惹味。
bowl南小館四小拼 $80
冷盤小食有成十多款,嗌四小拼就最划算,晌指定7款冷盤中揀4款,樣樣少少,可以一次過試到多少少嘢。有部份已經無貨,最終我哋揀咗四喜烤麩、秋葵木耳、糖醋排骨及花彫白雞,睇落份量唔少喎。烤麩喺個人最鍾意食,軟腍有種麥香,木耳就爽爽脆脆,排骨就鬆化香濃,醉雞則清爽有酒香,肉質非常嫩滑。
bowl鮮肉小籠包 $45
一客有5個,外觀望落啲皮就唔喺好薄,摺位亦喺好厚吓,咬落外皮確喺有啲厚,令到口感差咗少少;還好喺啲肉餡鬆化,夠多肉汁,整體叫做還可以。
bowl蘿蔔絲酥餅 $42
蘿蔔絲酥餅最緊要喺即叫即做,入口熱辣辣先好食。外觀就幾對辦,入口層外皮都頗酥香鬆化,亦唔會有油膩感,裡面填滿蘿蔔絲,絲絲清甜,幾好食。
bowl金網生煎窩貼 $45
本來想點生煎包,但已經話賣晒,退二求其次,就要咗一客窩貼。鍋貼煎得個底焦香脆口,餃皮有咬口,餡肉鮮味爆汁,有水汁喎。
bowl炸銀絲卷 $26
都好耐無食過炸銀絲卷喇,啲銀絲卷炸得金黃,一咬皮脆甘香,內裡好軟綿綿,沾少少煉奶,都已經好唔錯。
bowl醬爆腰果雞丁 $78
賣相平實,濃油赤醬個皮,亦喺一貫上海菜風格。啲雞丁都嫩滑,濃香惹味,伴飯就最一流,不過,啲腰果唔脆喎,大大扣分!
bowl米湯時蔬 $52
本來喺想叫腐皮小菠菜,點知又無,改嗌呢碟米湯時蔬,時蔬喺啲菜苗,都幾嫩口,而底下喺啲米湯,清清哋夠健康,又平衡番啲肉類菜式。
bowl家常炒麵 $68
比起點菜紙,啲炒麵出奇地好紅吓,唔知加入咩元素,會唔會喺紅菜頭汁呢?總之,食落唔會有咩特別嘅味道,雖然「整色整水」,但只喺加啲肉絲、菇菌炒埋一碟,都仲喺好「家常」。
bowl細沙南瓜糰 $30
樣子做得的骰又像真,夠晒可愛,南瓜糰外皮軟綿煙糯,卻又唔黏牙,淡淡南瓜味,襯晒內裡清甜啲紅豆沙餡。
bowl桂花蜜拉糕 $30
拉糕做得精緻可人,仲唔手緊倒咗唔少桂花蜜糖,所以,入口桂花嘅香氣好突出,帶點甜蜜滋潤,齒頰留香,而拉糕本身口感煙韌,同樣喺唔黏牙,好食。
今晚所點嘅食物質素有高有低,但整體嘅評價屬中中等等咁啦,不過,人手明顯就有啲不足,見成場得3個侍應,其實,見佢哋都好落力招呼,亦好有禮貌,但唔夠人手就喺唔夠,唯有耐心等待吓。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$145

餐廳資料:
南小館 The Dining Room
青衣青敬路33號青衣城2期2樓225號舖
2651 8899

沒有留言:

發佈留言