2020年8月21日星期五

天仁茗茶 TenRen's Tea:茶飲小確幸

本身都幾鍾意台式飲品,尤其啲花果茶、珍珠奶茶,不過,平常就唔會刻意買嚟飲,通常喺去開台式餐廳食嘢,或特別原因先會買。今次都有啲特別原因,就喺晌「中電」嘅會員活動中換咗杯珍珠奶茶,故此,趁食晏時間專登行過嚟換咗杯返公司飲,搭啲芝麻餅當下午茶,鬆一鬆。話時話,原本閣鱗街有間「天仁茗茶」,但近來無咗,搬咗去極隱蔽嘉咸街嘅「My Central」,好難搵吓,總之落去香港站分店啦。
茶飲有咩選擇,晌櫃枱前嘅價目表就一目了然,當然離不開原茶茶飲、新鮮果茶、鮮奶茶、沙冰……等等。
有買開台式茶飲嘅朋友都知,可以揀甜度,此外,亦可揀唔同嘅冷熱度。
bowl913黑糖珍珠鮮奶茶 $30
正常甜度嘅台式茶飲我都覺得有啲偏甜,所以,要咗半糖,加上攞返公司喺等晏晝飲,所以,要咗少冰,其實,要去冰就啱,反正都喺返到去再雪。因為加入黑糖,原本杯奶茶嘅賣相會幾靚仔,不過,用咗紙杯,就乜都睇唔到,但棄膠杯都好嘅,感覺環保少少,罪惡感少啲。
小弟本身都幾鍾意珍珠奶茶,黑糖亦喺我幾喜歡嘅食材,而用上佢哋嘅招牌913茶王做茶底,預期應該唔錯。飲落,茶底確喺幾醇香,而且,又確喺滲出陣陣黑糖香,攪兩攪,底下都撈到幾多黑糖珍珠,咬落QQ,夠晒煙韌,又有清甜嘅黑糖味。
一啖奶茶、一口珍珠、再一片芝麻餅,就喺是日下午嘅小確幸。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$30

餐廳資料:
天仁茗茶 TenRen's Tea
環嘉咸街23號My Central高層地下9號舖

沒有留言:

發佈留言