2019年5月15日星期三

Jashan Celebrating Indian Cuisine:香味印記

「Jashan Celebrating Indian Cuisine 」晌中環屹立咗好多年,因為回顧番,約5年前都曾經同一班朋友嚟食過晚飯,睇番嗰次食評,總結喺食得盡興嘅一個夜晚。咁多種外國菜系,印度菜喺小弟其中一種喜愛嘅菜系,因為既有特色,又有個性。讀港大嘅表姨甥女考完晒試,就專登約佢過嚟中環食晏,眾所周知,中環食晏周圍都多人都不得了,揀「Jashan」就貪其位處荷里活道一帶,搵食嘅人相對少啲,可以慢慢坐,慢慢傾。
晚市就散點菜式,而午市就以自助形式,供應時間為12:00pm-2:30pm,每位$138 + 10%,包一杯標準餐飲。其實,上到荷里活道一帶嘅餐廳,收費都喺咁上下。
餐廳佔二樓全層,一出電梯門就喺餐廳。跟上次嚟環境有啲唔同,依家牆身喺以白色加碎花為主調,襯以深啡色梳化椅或木椅,掛有唔少現代派啲油畫,裝修較時尚摩登。
最正喺安排坐晌近窗嘅卡位,既寬敞闊落,又放咗唔少咕,份外舒服。目測所見,有唔少鄉里幫襯,坐多陣已全場滿座,非常熱鬧,可見佢哋嘅印度菜水準應該唔差得去邊。
bowlMango Lassi
外面天氣開始變得炎熱,所以,既然餐飲有得揀甚有地道特色嘅Mango Lassi(芒果酸奶),當然喺揀佢啦。大大杯嘅芒果酸奶,以鮮芒果肉跟乳酪打成,入口有陣陣醒胃嘅乳酪酸香,又滲出濃郁而清甜嘅芒果味,口感豐厚「涼枕枕」,爽呀。
坐定定,飲咗兩啖芒果酸奶,喺時候介紹吓佢哋嘅自助食物有咩揀。食物分咗3張長枱擺放,第1張,見到啲沙律菜、特色醬就知大概喺啲前菜類。數一數(可能唔準架,因為有啲食物或名字都唔太識),計有紅腰豆蕃茄莎莎、胡椒脆餅、雜菜盤、雜豆盤、沙律菜、乳酪醬、青豆蓉、芒果醬、印式甜酸醬及雜菜辣醬。側邊就仲有Chicken Malai Tikka(印式烤雞)、Boti Kebab(雞肉卡巴)、Minty Roll(印式薄荷蔬菜卷,唔知可唔可以咁譯?)、Vegetable Tikki(蔬菜餅)。
第2張長枱要介紹嘅,喺比較主菜類嘅食物,計有Keema matar(免治肉青豆)、Butter Chicken(印式牛油雞)、Kadhai Paneer(辣印式芝士)、Corn Palak(粟米菠菜蓉)、Aloo Beans Masala(薯仔青豆馬沙拉)、Dal Tadka(扁豆咖喱)、Pulao Rice(印度炒飯)及Basmati Rice(印度皇飯)。
最後到枱所擺放嘅喺少少新鮮生果及印度甜品,老實講,印度甜品偏甜,口感亦怪怪,未必人人接受到。
bowl薯仔班戟餅
未食自助餐食物前,侍應會先每枱客送上薯仔班戟餅,正名我就無問過,但見晌食物區有大廚即煎即送上俾客人。
每份班戟餅都伴上印式蕃茄醬及印式椰子醬,班戟外皮帶點脆口,裡面喺軟綿綿,添上少少醬汁,令味道變得豐富啲。
bowl印度烤餅
除上述嘅班戟餅,仲會每枱自動送上一籃印度烤餅,唔使多介紹,大家都知道喺一陣用嚟蘸咖喱食啦。而烤餅口感煙韌,沾過咖喱,或配上豆蓉,就特別好食。
bowl沙律、前菜
其實,計及以上兩樣咁澱粉質嘅嘢,都有一定嘅飽肚,所以,前後攞咗兩碟食物嚟試試,已經好足夠。第一碟就大多數喺啲沙律、前菜類,樣樣執啲,雜菜盤啲甘筍比較硬,而雜豆盤有啲鹹,其他嘅就好唔錯,最喜歡個乳酪醬,令人感覺好清爽,尤其依家啲悶熱天氣。 
bowl主食
第二碟一睇就知喺以肉類主食居多,啲印式烤雞、牛油雞、粟米菠菜蓉好好食,甚具特色,配合埋啲印式烤餅,越食越滋味。 
bowl生果、甜點
生果就唔點講啦,都喺正正常常大路嘅新鮮水果,碟邊啡紅色嘅叫Gulab Jamun(蜜汁圓球),偏甜嘅就肯定啦,但口感軟軟腍腍,都唔錯;不過,小橙色兜仔嗰樣嘢就真喺唔多啱口味,似似哋一件鬆糕吸滿糖水咁。
離開時,先留意到近電梯嘅一面牆掛咗唔少獎狀,原來餐廳獲得唔少獎項,好似Master Chef、旅發局嘅優質服務獎……等等。
仲有,不妨食粒薄荷糖清清口腔中嘅香料味先離開!晌邊度拎?就晌電梯旁嘅櫃枱。
雖然話喺自助餐,但當然唔可以跟我哋平時晌酒店嗰啲嚟比,但叫做多種印度菜式都能夠一次過試到,加上環境舒服,招呼又好,想輕輕鬆鬆食餐有特色嘅午餐,「Jashan」都喺一個唔錯嘅選擇。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$150

餐廳資料:
Jashan Celebrating Indian Cuisine
中環蘇豪荷李活道23號金珀苑1樓
3105 5300

沒有留言:

發佈留言